1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Sand Sharks ook niet?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Transcendence

    Idee was wel leuk. Uitvoering viel wat tegen.

    6.5/10
     
  3. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zonde ja, met dat uitgangspunt had er een goede film van kunnen worden gemaakt.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is Her voor vage film. De cinematography is tof. Maar voor rest zit ik naar een film te kijken waar een gast constant "sex" heeft met een AI chick..
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Noah
    Lage verwachting aan begonnen en viel gelukkig klein beetje mee. Laat ik meteen maar zeggen dat ik me amper wat kan herinneren van het verhaal van Noah, dus dat de film waarschijnlijk alles opfuckt op sommige momenten zegt me weinig hahaha. Daarom dus ook wat lastiger te oordelen en blijft er gewoon een simpele film over met weinig echt Aronofsky erin. Nee, dit soort verhalen werken gewoon niet als een verfilming. 6

    Jup, een van de films waar ik de hype gewoon niet om heb kunnen snappen. Cinematography is inderdaad top notch, maar de rest. Screenplay was ook gewoon niks aan.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    3 Viggo Mortensen films klaar staan. The Road, Hidalgo, al eens gezien & Eastern Promises. Ga eerst maar Hidalgo doen, wil bij die andere 2 verrast worden. Had al een stukje The Road gezien, Viggo zou zo in The Last of Us kunnen met een hoofdrol. _O_
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Noah is gewoon een crowdpleaser imo. Stapt net niet te ver af van het verhaal om een bepaalde groep niet af te schrikken en heeft genoeg "verzonnen" actie om die andere extra groep te lokken.

    M.b.t Her. Het was wel een leuk idee maar naar 45 min was ik wel klaar om naar een gast te kijken die een relatie begint met zijn AI OS. Wat een beetje hetzelfde gaat als met een normaal persoon. Alleen was het nu dus een AI chick. Nee dank je.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    TRANSFORMERS: AGE OF EXTINCTION IMAX 3D

    [​IMG]

    Fuck die negatieve reviews, fuck alles, explosions, MORE explosions, uiteenspattende Transformers, Dinobots, Hong Kong, Nicola Peltz _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    9/10
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, moeilijk om serieus te nemen. :+
     
  11. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind zijn review spot on, sla de film lekker over '' explosions, MORE explosions, uiteenspattende Transformers, Dinobots, Hong Kong'' die kunnen me allemaal gestolen worden :)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Yellow zei 7 op reckuuza schaal
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad...
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Prima, je digt het of niet :)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Mensen met een beetje eigen waarde diggen het niet. Het was zo ongelofelijk slecht. Rent die man in een flat terwijl hij wordt beschoten en staan er kinderen. Zegt ie "hey kids..." Zo naar die humor
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Beetje overdreven he gast. :emo:
    Al kan je niet door die humor heenkijken, en niet van de explosies genieten, en niet van de slowmo effects en meer van die 1313919391 typische Michael Bay dingen, dan had je geen reet te zoeken daar in die zaal. En dat heb ik al gezegd, en dat wist je zelf ook al 3 films lang, en alsnog ga je er heen en ga je lekker janken :emo: Ik zat op de twee na voorste rij en dan was het gewoon heerlijk om die tigduizend explosies en die schreeuwende T-Rex vlak voor je neus te zien en het geluid drilde dwars door je heen. Ik beoordeel films verder op vermaak, en kijk niet echt naar andere reviews of gemiddelde ratings. TF4 heeft me gewoon weer prima vermaakt, vandaar de 9. Nogmaals: je digt het of niet.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee want ik ga erheen en weet dat het slecht gaat zijn. Kan ook leuk zijn. En heb een pasje dus kost mij niks extra. En de vorige had een paar toffe scènes. Deze geen
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Lekker duidelijk man. :emo:
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond TF altijd wel tof, maar viel echt bijna in slaap bij 4. Actie heeft spanning nodig om goed te zijn, en tf4 biedt 0 spanning.

    Sent from my Willem9000
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vanavond naar TF4. Heb er zin in. :cool:
     

Deel Deze Pagina