1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat die eerder moe wordt van constant zulke opmerkingen.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk eigenlijk dat hij nooit moe is.
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Machete 1 is al een tijd terug dat ik die heb gezien. Beter of gelijk aan 1 zeg ik niet, bedoel meer als weer een boel bloed en gore en over-the-top actie.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik begrijp de kritiek op Transformers ook niet altijd. Tuurlijk, het verhaal is behoorlijk dun en soms compleet niet aanwezig. Echter wil je toch vermaakt worden gedurende de film? Je gaat naar zo'n film om robots vs robots te zien. Zo laag als ze nu staan verdient heel die reeks niet.

    Komend weekend deel 4 maar is kijken. Ben benieuwd!
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat zijm geen redenen om een bombardement aan cgi scènes weer te geven waarbij je na een kwartier het trucje zat bent, om vervolgens dat 2 uur vol te houden waardoor je tesamen met de flinterdunne script, tenekrommende acteerprestaties en clichés 2 uur later liever Had gehad dat er zoutzuur op je ogen werden gegooid.

    Transformers 2 viel ik bijna 3x in slaap in de bios, hetzelfde geldt voor deel 3.

    Het eerste deel was nog leuk omdat het nieuw was. Nu dat ook niet meer nieuwe is, is het maar een aaneenschakeling van actie beelden waar je uiteindelijk gewoon moe van wordt.

    Net zoals een stripclub. Ga 8 uur lang kijken naar hetzelfde chick, na een uurtje ben je druk echt wel zat en ga je ineens je haren tellen.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik had mijn ogen 5 seconden dicht en heb volgens mij 432 explosies gemist en dat ene boutje wat door de zaal vloog.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Need for Speed
    Jesse mag geen yeah bitch zeggen, pfff. Tja, het is gewoon echt Need for Speed maar dan als film. En dan niet eens zo heel slecht eigenlijk, vond hem best vermakelijk. Sure, het is allemaal heel simpel in elkaar gezet vol stereotypes (Cudi was wel een held :lol: ) met een flut cliché verhaal. Maar boeien bij zo'n film hoor. De film is op het gebied van racen namelijk gewoon zalig. Geen boemboemboem met CGI of overdreven gedoe, nee gewoon heerlijke wagens en frisse beelden. Adembenemend spannend? zeker niet, maar fijn genoeg om naar te kijken. Leuker om naar te kijken dan de Fast & Furious. 6,5
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond hem ook wel geinig. Niet super bijzonder, maar vermakelijk om eens te zien. Bij vlagen tenenkrommend, maar daar gaat het niet om. Gewoon scheuren met dikke bakken en verder niet nadenken.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    22 jump street

    Wat heb ik gelachen om deze film. Net als de eerste ben ik goed verrast.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik ben op zoek naar de titel van een film. Ik weet dat het gaat over een stel oudere kerels, bij mijn weten rijk, die een oorlog willen simuleren/naspelen. Ik weet ook dat er een paar bekende koppen in spelen, maar meer dan dat ze echt in een oorlogssituatie belanden uiteindelijk weet ik niet. Iemand een idee welke film ik bedoel? Het is een vrij recente titel, dat weet ik wel, maar omdat ik niet op de naam van een acteur of wat kan komen, lukt het me nu ook niet om op de titel van de film te komen.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Bedoel je toevallig The Act of Killing? Of Tropic Thunder?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nooit in een stripclub geweest? :+

    Gaat ook om dat ene boutje.

    Enfin, uiteindelijk ligt het bij de kijker. Ik vind het puur vermaak :)

    Jou "synopsis" klinkt als Tropic Thunder maar die film is niet zo heel recent. Voor de rest zou ik niet weten welke film in de buurt komt.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Transformers 4

    3/10

    Op alle fronten een bagger film.
    Aub een andere regisseur voor deeltje 5.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2014
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, geen van beide. Het was echt een film zo van: We gaan even oorlogje spelen, paar bekende koppen, en vervolgens lijken ze zelf in een situatie te komen. Het heeft alleen geen Vietnam achtige setting voor zover ik mij de trailer herinner. En bovendien spelen er niet bepaald komedie achtige acteurs in zoals Stiller. Ik zit steeds een beetje in het rijtje Ford, Goodman, Gere, Cain te zoeken. Dat soort acteurs, die met hun hobby dus oorlogje spelen doen en vervolgens gaat het wat mis. Is volgens mij ook niet zo'n hele grote film, in elk geval niet zoals TT. En The Act of Killing, weet niet of ik dat wel wil zien. 8)
     
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    The Monuments Men?
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee, ook die niet.

    Fuck, dit is gewoon kut. 8) Je moet de film een beetje zien als zo'n tv show voor mannen die uit de hand loopt. X aantal welvarende mannen betalen een x bedrag aan gast 1, gaan oorlogje spelen, maar het loopt uit de hand. Spelen wel een aantal ouderen, bekende acteurs in, zoals eerder aangegeven. Film kan niet ouder zijn dan 3 jaar als ik me goed herinner van de trailer.

    Waarom kan ik gvd nou niet zelf op de titel komen. :mad:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Nu klinkt het weer als Gamer. 8)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    I know, daarom is het ook zo kut. 8):+

    Het zijn een stel oudere kerels die dus voor hun hobby een keer een oorlogservaring willen meemaken. Of beter, oorlogssituatie. Dat doen ze door een bedrag te betalen, of in te leggen, en vervolgens gaan ze met een soort van gids op pad om het allemaal na te bootsen. Qua indruk die ik kreeg van de trailer, is het een beetje een kruising tussen een feelgood/comedy & drama. Ik meende dat één van deze acteurs erin meespeelde: Caine, Gere, Ford. Dat rijtje moet je het een beetje zoeken. Het ligt me bijna op de tong, maar kom er niet op. Oudere kerels dus, nabootsen oorlogssituatie, geen Gamer film, geen monuments en ook geen battle royale achtig iets. Echt serieus, kom er gewoon niet op. 8)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bucket List?
     

Deel Deze Pagina