Zou heel goed kunnen. Weet niet meer hoe hij in First Class was, en moet de tweede nog zien. Ben benieuwd. Wat ik mij voornamelijk kan herinneren is een blauwe Jennifer Lawrence...
Nondejezus, wat een bazenfilm. De film zit echt goed in elkaar, waardoor de twee en een half uur echt zo voorbij zijn. Continu spanning, maar ook scènes waarin de rust is wedergekeerd. Echt een topper, IMO. Emotioneel ook soms wel beetje overload scènes .
Hebben mensen hier Dawn of the Planet of the Apes al gezien? Een vriend van mij is naar de marathon geweest en vond zelf dat deel 1 beter was. Er zaten wat gekke stukjes in deel 2 vond hij. Ik ga hem hoe dan ook kijken, hell yeah.
Maar dat is 2 uren explosies wat het een kut film maakt imo. Het 1e half uur ging nog, de rest is poep. Jouw recensies vertrouw ik ook niet meer.
Dus een film als The Artist krijgt standaard een -1 op Reck schaal, Transformers standaard een 9, houd ik daar rekening mee goed?
Waarom word elke horror-film compleet uitgemolken Zo zonde. Paranormal Activity 1 en 2 waren nog leuk. Nu zijn we inmiddels aan deel 217284907124 begonnen. Verschrikkelijk. Waar blijven die Full-HD rips van Captain America, Godzilla en Spiderman in godsnaam! Laat Comic-Con maar komen! Hopelijk krijgen we ook nog leuke trailers! O, ik moet mijn "zonde" even posten. The Bountyhunter Man (de jager) en vrouw (de premie) raken verzeild in een zelfmoord zaak. Blijkt achteraf dus geen zelfmoord te zijn. Enfin, de vrouw wou deze film kijken en ben blij dat ik het gedaan heb. Hoef ik deze meuk ook niet meer te kijken. Leuk als je samen met een meisje op de bank zit ... maar wat een voorspelbaar gedoe af en toe. 5/10