Need for Speed Toffe scheurijzers, hier en daar wat actie, puik geluid en een cliche verhaallijn. Precies waar ik zin in had 7.5
Jack Reacher gekeken. Ik ken de boeken niet, geen idee of alles klopt, maar de film was wel leuk. Leuke actie/thriller.
Seoul en Korea staan ook op mijn must see lijstje. Anyway, zal beide films even checken guys, eventueel nog meer aanraders?
The Other Woman Soms wil ik gewoon een chick flick zien. Standaard zoals altijd je weet precies wat er gaat gebeuren. Kate Upton en Nicky Minaj kunnen niet acteren. Leslie Mann was wel droog. 6.5/10
Grijp je kans, 1080p versies zijn al een paar dagen uit, die van Amiable heeft Japanse en Engelse geluidstrack en engelse subs
Doe normaal hey Ik heb deze met m'n vriendin gekeken, maar toen ze het over schaamhaar gingen hebben, heb ik de WiiU tablet erbij gepakt. Ik kon dit echt niet aan.
Zag daarvan een trailer in de bios en vond het echt pijnlijk slecht er uitzien. Waarom heb je hier naar gekeken?
Nu doe ik dus helemaal niets meer op de Reckuuza schaal te meten. 9/10 voor mij en dan durf jij dit voorspelbaar te noemen? Je hebt volgens mij iets opgelopen Reckuuza.
Zo geweldig was die film toch ook weer niet was gewoon een decent onderhoudende actiefilm, met her en der saaie momenten. Amper character development, kansloze rol van Gary Oldman, enige wat echt goed was was de cgi. Imo geen 8,4 (!) Op imdb waardig. Meer een 7. Maja smaken verschillen he
Je beschrijft nu gewoon exact elke Transformers film, alleen heeft die kansloze rollen van 95% van de cast.