1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Van jou ja
    Wat dan? Deze film had naar mijn mening alles.

Was meeslepend, tof verhaal, veeeeeel symboliek, liefde, haat verraad, wantrouwen de bijbel, monkey see monkey do, toffe aktie. Hoe vaak zie je apen op paarden met geweren. Deze film was veel meer dan alleen " voorspelbare aktiefilm met apen"

Ieder zn mening, prima. Maar als je een film met alleen maar explosies en verder echt 0 inhoud een 9 geeft en dit niks, ben je bij mij je geloofwaardig kwijt en gewoon een troll. Maar ik snap het wel een beetje, de explosies in transformers waren natuurlijk groter

Laatst bewerkt: 22 jul 2014
  2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Gast ik zei toch dat die 9 niet gebaseerd was op character dev of wat dan ook.

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wil trouwens een transformers reboot zonder menselijke hoofdpersonen en zonder Michael Bay. En zonder kut dochters.

Sent from my Willem9000

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    @upinsmoke: overigens beoordeel ik de apenfilm niet met niks, gewoon een 6 (kan jij wel lezen gast :emo:) Apen op paarden waren tof ja, maar verder zag je toch al mijlenver wat er zou gaan gebeuren?
    ceasar vs koba, ceasar die koba loslaat, spanningen die opliepen. Verder geen boeiende rollen voor de mensen, had r 0 binding mee. Film pakte me gewoon niet echt en imo is deel 1 toch echt beter.

Nogmaals, ik gaf Transformers een 9 omdat alles dwars door je heen denderde. Ik beoordeel gewoon films in hoeverre die mij heeft vermaakt (ook al eens gezegd, lezen), Je digt al die michaelbayshit of niet, en ik snap heel goed dat sommige of veel mensen dat superstorend vinden. Op basis van character development, meelevend verhaal etc. (waar je een film in principe op beoordeelt) is Transformers natuurlijk dikke poep.

Als ik op basis daarvan Transformers opnieuw moet beoordelen krijgt het een 3 oid en de apenfilm nog steeds een 6. Maja he, ondanks dat je al een aantal jaar weet dat Transformers typische MichaelBayshit is, ga je er alsnog heen. En vervolgens ga je weer zeiken. Beetje triest he, vind je zelf ook niet? Om dan vervolgens iemands review niet meer serieus te nemen en je lekker kinderlijk te gaan gedragen en iemands mening niet respecteren. :emo: Tip voor jou, ga niet naar Transformers 5. Maar wedden dat je er toch weer heengaat? En je weer lekker gaat zeiken? Gaan we weer lekker dezelfde gesprekken voeren over 2 jaar.

@Dyonko, dunno of dat echt werkt. Je hebt in de Michaelbayfilms heel soms ook stukjes met enkel Transformerdingen, maar vond dat niet heel awesome. Maar ben verder ook totaal geen Transformerfan dus kan natuurlijk daaraan liggen.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar dat komt omdat Bay niks kan zonder explosies, juist daarom hoop ik op een reboot waar de balans wat beter is wat weer kan zorgen voor meer spanning.

Sent from my Willem9000

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Achteraf makkelijk praten he.

apes dont kill apes... dus is gewoon achteraf praten dat je wist dat hij hem zou laten vallen.

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    Wat lul je nou weer gast. :emo: elke review is achteraf (makkelijk) praten. En als jij echt niet zag aankomen
    dat ceasar koba ging loslaten en niet nogmaals de fout in zou gaan door nederig tegen hem te zijn
    heb je volgens mij tijdens de film lopen slapen. Beetje triest overigens dat je de rest van m'n post negeert..

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    HUN nummer 1 regel. APES DONT KILL APES.

Denk dat ik meer heb opgelet en het verband met de mens en de verwijzing naar de 10 geboden beter snap dan jij

Koba learned hate from humans. Had allemaal menselijke eigenschappen overgenomen. Daarom liet hij hem vallen en zegt hij dat hij geen aap is. Maar toch is hij een aap.. dus kans is dan ook aanwezig dat hij hem laat leven. Zie het voorspelbare er niet in hoor.

En nogmaals, ik heb een PASJE, waardoor ik NIKS betaal voor die film. Als ik zou moeten betalen zou ik er niet heen gaan nee. Heb zelfs ook nog voor de 2D versie gekozen, want no way dat ik ga bijbetalen voor 3D/IMAX voor die zooi

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, zoals deel 1. Die keek ik laatst op Netflix, toffe film. De eerste keer dan Bumblebee transformt enzo is dan nog heel baas.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alleen jammer dat de choreografie van de vechtscenes zo slecht was. Gelukkig is dat later wel verbeterd. In de eerste zag je een blauwe vlek vs een gele vlek vechten. Nu zie je wel meer, soms iets te veel (die balzak..)

11. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    Dat is niet HUN nr 1 regel, dat is de nr 1 regel van CEASAR.
    En er is zelfs nog een stuk in de film dat Ceasar lult dat apen eig fucking veel overeenkomsten vertonen met mensen, dat ie dat nu inziet (dat ze ook fouten maken en shit, zoals Koba). Daarnaast, wie zegt dat koba echt dood is? Hij liet m alleen vallen. Nadat Ceasar werd neergeknald door koba en weer bijkwam wist je toch wel dat de rest van de verloop van de film zou draaien om ceasar vs koba en iedereen weer bij ceasar te laten horen? En dat ceasar sws niet weer de fout zal maken door nederig te doen maar m nu gewoon wel te killen en zn regel van apes dont kill apes opzij te zetten. Dus ja, voorspelbare shit. En de eerste helft van de film was gewoon wachten op een fout van beide partijen (in dit geval de apen (ok I admit it, dacht dat de mensen t zouden verneuken, enige niet voorspelbare)

Ik ga verder geen discussie houden over wie er het meest heeft opgelet. Ik vond de film voorspelbaar, jij niet. Ik vind Transformers tof, jij niet. Ik kan me het goed voorstellen dat mensen zoals jij Transformers niet diggen, jij niet. Ik zou uberhaubt niet eens meer op jouw posts moeten reageren. _0/

Ninjaedit: en flikker aub op met je excuus dat je een pasje hebt :emo:

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

Flikker zelf op, ik ga gezellig met mn vrienden naar die film, of hij nou slecht is of niet. Maar ik ga ten minste niet op de eerste rij zitten juichen en high fiven. Weer zo een onzin post

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    Negeer lekker weer de helft van mn andere post. Weten dat een film slecht is, en dan nog heengaan, er geld voor lappen (want ja, een pasje kost ook geld) en je tijd spenderen aan iets slechts en vervolgens je tijd besteden aan het duidelijk maken dat ie echt slecht is is een goede verneuking van je tijd, vind je zelf ook niet? Enige reden die ik dan zie waarom je heen bent gegaan is voor de gezelligheid met je matties, dat moet je vooral doen natuurlijk. :) maar je wist van tevoren al dat de film voor jou kut zou zijn. Kap dan gewoon met het blijven zeiken erover en je kinderachtige gedrag.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Mensen met een pasje gaan naar zoveel mogelijk films om het eruit te halen, of het nou slecht is of niet. Dat doet echt iedereen met zo een ding, gewoon omdat het gezellig is

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    Prima, dat jij dat gezellig vindt, voor jou slechte films kijken met je matties, en per se naar films moeten gaan omdat je een pasje hebt om zo je kosten eruit te kunnen halen, moet je dat lekker doen natuurlijk. Ieder z'n tijdsbesteding. Daar gaat deze discussie niet over. Gaat me meer om het feit dat je kinderachtig reageert en dat doe je wel vaker. Respecteer gewoon elkaars mening en kom niet met weinig opschietende uitspraken als 'je mag hier niet meer posten' en 'je geloofwaardigheid is echt 0,1'. Als we dat allemaal van elkaar zouden zeggen dan zou dit forum een stuk minder gezellig worden.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Even serieus, doe niet zo butthurt man

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Come on guys, ga niet zo janken. Ieder zijn ding, blijf niet door haten. Genoeg nu.

Deze week ook mijn pasje maar even activeren. Eerst nog even snel 22 Jump en Xmen checken, van de week komt ook The Homesman, moet ik zeker checken.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren Journey to the West gezien. De Aziaten flikken het gewoon weer he, echt een unieke maar hele toffe film.

http://www.imdb.com/title/tt2017561/?ref_=nv_sr_1

Tang Sanzang, a Buddhist trying to protect a village from three demons, his emerging feelings for Miss Duan, the demon hunter who helps him repeatedly, and Sanzang's trans-formative encounter with the Monkey King.

Er zit spanning, humor, emotie, vechtscenes in en dat met een groot fantasy gehalte. De CGI is soms heel tof en soms ook echt dat je duidelijk ziet dat het nep is. Gewoon heel erg leuk in elkaar gezet. Ik zag de film op Netflix. Vond de kaft nogal....matig eruit ziet...maar don't judge a book by its cover he.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686

Deel Deze Pagina