Hoe kut vergeleken met de vorige drie delen is Transformers 4? Een goede vriendin(waar ik ook over sprak in het vrouwen topic) is gek op de films en zij denkt dat dit een supertoffe film is. Voor haar verjaardag wil ik haar meenemen naar de bios...maar zo'n beetje iedereen die ik over Transformers 4 spreek, zegt dat het gewoon shit is. Zijn we dan niet beter af met een film als Lucy bijvoorbeeld? Ze houdt van actiefilms, dus qua dat zou het al goed moeten zitten, plus dat Lucy nog echt wel eens tof kan zijn.
Haha, als jij Transformers niet leuk vind en je gaat met die meid dan zou ik zeker naar Transformers gaan.
Goedemorgen ook Yellow. Hoe bedoel je oud. Sowieso naar Lucy gaan. En als het uiteindelijk toch matig is dan is het nog steeds beter dan Transformers.
Ik vond de eerste drie delen vermakelijk en cool, maar daarna vond ik het mooi geweest. Wel een beetje waste of money deze zo te horen. Zeker door dat stink 3D wordt het ook allemaal zo onnodig veel. Duidelijke taal. Oooh ik zie net dat Lucy pas 31 juli is, en ik wilde sowieso dinsdag naar de bios met haar. Dan kan ik nog kiezen tussen The Purge of 22 Jump Street. Ik denk er nog even over na.
22 jump street. Je gaat helemaal stuk. Zelden zo in een deuk gelegen. 1 scene hield ik het niet meer om Ice Cube
En een Dolby Atmos geluidssyteem erbij.. (dan is eigenlijk elke film goed te doen vind ik) Van het weekend met mijn neefje naar de bios, word Transformers of Dawn of the Planet of the Apes.