Laten weten dat zij er ook nog zijn? Het plan van de nieuwe Superman was toch om antwoord te bieden op het Avengers-succes van Marvel.
In the trailer, we are shown Hercules (Dwayne Johnson) battling the Hydra, the Nemean Lion and many other beasts but these battles are part of a 3 minute montage at the beginning of the movie when we are being told the legend of Hercules. For the rest of the film we see Hercules and his team of mercenaries help Lord Cotys (John Hurt) train an army so that they can battle for the glory of Thrace. So instead of seeing Hercules battle fantastic beasts throughout the film, we get your average sword and sandal action flick. Nu had ik sowieso geen hoge verwachting van de film. Maar The Rock een beetje weird zien doen tegen beesten valt dus ook tegen.
Guardians Of The Galaxy krijgt trouwens echt enorm goede reviews. Wordt door een aantal de beste Marvel film tot nu toe genoemd.
Guardians lijkt me kut, dus nee. @ Fii, true, maar ik vind Dwayne Johnson een zieke koning. Check wat ie op zn knar heeft dan
Ik ben alleen bang dat Ronan zo'n gare villain gaat zijn. Nu ken ik zijn verhaal niet, maar doet me teveel denken aan de villain van Thor 2, dat was lachwekkend. Wel benieuwd naar The Collector + Thanos komt er kort in voor toch?
Ik heb eig nog geeneen Marvel film gezien met een goede villian, dus ik zou er maar niet veel van verwachten als ik jou was.
Haha, eigenlijk wel true. Obadiah Iron Man > Degelijk. Film ging meer om origin van Iron Man dan villain Vanko Iron Man 2 > Hahahaha Hammer Iron Man 2 > Held. Thor > Wie, zo'n robot. Loki held Red Skull, Cap Murica > Zonde, viel meer uit te halen Abomination, Hulk > Gaaaaap Avengers, Loki > Opperbaas en held Iron Man 3 > Killian en Kingsley is nog steeds gewoon weird Cap Murica 2 > niet gezien Thor 2 > Dramatisch. Ik verwacht geen Joker of Bane prestaties. Maar eigenlijk zijn ze wel dramatisch allemaal, alleen Loki is gruwelijk.
Loki, Red Skull, Obadiah Stane en Justin Hammer vind ik toch echt nog steeds awesome villains. En Thanos komt er inderdaad in voor, heeft nu zelfs een paar zinnen dacht ik.