1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb 'm in de bios gezien en vond hem best aardig. :+

De gevechten tussen Spidey en Electro vond ik juist tof, met die opzwepende en energieke muziek. Jammer dat we dat eigenlijk maar twee keer te zien kregen.

Rhino vond ik prima, het enige belangrijke stukje is het einde, puur om aan te tonen dat Spidey "gewoon door gaat".

Green Goblin was minder inderdaad... ging me allemaal wat te vlug opeens. Ook meteen die 'onverwachtse' scène.

Het meest tergend vond ik echter die totaal misplaatste "romantische" scènes tussen Peter en Gwen. Kwamen uit het niets, relatie sloeg nergens op (aan/uit/aan/uit per scène) en die mellow muziek erbij was om te janken. :'-(

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De chemie tussen Peter en Gwen was juist top en dan het einde... _O_:'-( Dat vind ik dan ook het grootste pluspunt van de film. DeHaan is ook tof als Green Goblin en ook Electro is ook wel redelijk gedaan. Nee, de cast is eigenlijk niks op aan te merken.

Ik heb ook eigenlijk weinig commentaar op de rest van de film. Ik vind het zelfs een van de betere films van Marvel en waarschijnlijk de beste Spidey-film.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Het was meer een wubwub dansje dan een gevecht. CGI verpeste het ook gewoon te erg, leek wel een game.

Acteerwerk van iedereen was juist tenenkrommend, vooral DeHaan was juist dramatisch, al komt dat meer door zijn screentijd. DeHaan is altijd een emo-acteur en dat kan opzich bij Harry, maar dit ging te snel en vooral te slecht. Eigenlijk was er bij niemand ook maar een beetje character development. Verschrikkelijke reboot. Best wel klaar met superhelden, maarja volgende week toch gewoon Guardians of the Galaxy. :+

Het is gewoon zonde dat iedereen nu maar wat opvult om richting een grote groep-film te gaan zoals Avengers. DC dat alles nu volpropt in een film, Sony met nu al een niet boeiende Sinister Six. Maar ook Marvel zelf met nutteloze films zoals Iron Man 3, Thor 2 en Cap 2, hersenloze opvulling.

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    DeHaan vond ik wel goed spelen, maar zijn hele transformatie gebeurt veel te snel en komt bijna uit het niets. Een paar scènes en dat is het.

Er zit te veel in de film en van dat alles is er weer veel te weinig. :+

CGI vond ik prima, past wel bij Electro.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Cap 2 hersenloze opvulling? Wat je ook vond van die film, die film heeft die hele marvel wereld veranderd. Waren dingen in die grote invloed hebben op de komende films.. niks opvullends aan

Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, zeker als je de serie Shield er ook nog bij kijkt, is het een geweldige film en met meer inhoud dan de gemiddelde actie film.

7. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ja die Cap films hebben we het over tien jaar nog over....
    Ik heb die tweede eigenlijk niet gezien, maar ik kan me er niet toe zetten omdat er zo oneindig veel films beter zijn die ik ook nog wil zien. En die eerste was lachwekkend slecht.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deel 2 is goed hoor. Deel 1 was idd drama.

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Maar Nebraska, Blue Jasmine, La Grande Belleza en There will be blood staan ook nog op het programma.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat echt jammer is, want de eerste helft was absoluut goed.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Deel 2 is inderdaad een goede film. Maar ook niet meer dan dat.

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Qua storytelling was Cap 2 zeker voor de toekomst wel belangrijk, maar blijf het maar gewoon simpel vinden voor de rest.

Gewoon een burn-out qua superhelden films. Begint er allemaal niet beter op te worden. Sure, ik verwacht geen film dat ik me zal blijven herinneren, maar simpel vermaak is het ook niet eens meer. Begint niveau van Transformers te worden, waar je als kijker gewoon niet eens meer serieus lijkt genomen te worden. Of je bent Recka ofcourse. :+

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm ik vind het alleen maar beter worden. Meer fan georiënteerd ook en een goede wereld neergezet en nu de wat meer obscure karakters zoals een antman film etc.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Doe mij maar Mysterio in een film _O_

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben het wel met Fii eens dat er momenteel wel teveel superhelden films zijn. Beetje overload idd dat als niet echt kenner het allemaal best verwarrend aan het worden is.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    De superheldenfilm is ook de nieuwe first person shooter. :cool:

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan je er niet toe zetten omdat er zo veel films zijn die je ook nog niet gezien hebt, maar die gewoon beter zijn? :{

Verder was phase 2 van Marvel ook gewoon prima.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Dat niet eens zo, ik heb nog nooit echt een comic gelezen en heb buiten de films ook niks met superhelden maar alles valt opzich wel te volgen. Het is meer dat op andere punten alles zo matig is, als ik nu terugkijk naar de trilogie van The Dark Knight dan is de rest zo enorm zwak.

Sure, Rises had zijn minpuntjes maar als ik kijk op het gebied van sfeer, cinematography, acteerwerk en villains of muziek dan komt niks überhaupt in de buurt. Days of Future Past was bijvoorbeeld op dat soort punten juist wel een stuk sterker, maar liet me ook maar met een leeg gevoel achter. Het is gewoon zo standaard allemaal. Geen tot amper verhaal, lachwekkende vijand, tergende love story en ga maar door. Misschien verwacht ik gewoon wel teveel.

Hehe eigenlijk wel ja, helemaal qua verkoop en succes.

Laatst bewerkt: 8 aug 2014
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mij is het verwarrend meer. DC comics kan ik nog wel aardig volgen maar bij Marvel is het aardig druk hehe.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Is die wel de moeite waard? Ik twijfel om erheen te gaan.

Deel Deze Pagina