I know, dat heb ik gezien in de teaser. Maar hoeveel van de film daadwerkelijk over Apocalypse gaat is de vraag. En @ Delphiki: Nee. Apocalypse valt onder 20th Century Fox. Spiderman valt onder Sony. Het zit echt te ingewikkeld in elkaar:
Ik bedoelde Mysterio dat is toch die Spiderman villain met die vissenkom op z'n kop of hebben we het nu over een andere Mysterio?
Ja, die valt inderdaad weer onder Sony. Ik vraag me af hoe lang die licenses nog doorlopen. Ik neem aan dat Marvel sinds ze zelfs zijn begonnen met films uitgeven geen licenses aan anderen meer verlengd hebben? Of heeft Sony de Spiderman rechten gewoon voor altijd?
Het was gewoon weer een typische Marvel film, niks mis mee. Zooitje droge humor erbij (sommige grappen waren overigens totaal niet grappig) en weer een niet al te boeiende villian. Maar ik ben wel erg benieuwd naar Thanos Spoiler ..die je ook aan het eind van The Avengers zag. Avengers 3 meets Guardians of the Galaxy? Dat wordt fucking gekkenhuis
Zit ook weer een rare constructie aan vast. Sony moet om de zoveel jaar een SPpiderman film maken anders gaan de rechten weer terug naar Marvel geloof ik
Zal wel een fout zijn uit de begintijd van Marvel, toen ze zelf nog geen filmplannen hadden. Je zou toch zeggen dat jij als Marvel gewoon voor een bedrag je franchises licensed aan een ander bedrijf voor een aantal jaar of aantal films om daarna weer te kijken of je die afspraak verlengt.
Toch jammer. Zeker als je naar de stripboeken kant gaat kijken Spiderman was een originele Avenger. Jammer dat die film studio's allemaal zo moeilijk doen.
Ik vond het trouwens JUIST NIET een typische Marvel film, net wat anders neergezet. Ook dmv de muziekkeuze en de humor
Muziekkeuze en humor waren inderdaad erg verschillend (en geslaagd) t.o.v. de andere films, maar ik kon toch aan sommige clichés en opbouw van de film merken dat het weer typisch Marvel was .
Ik niet. Gewoon typische Marvel humor weer. Film voelde verder wel anders aan ja, deed me eig heel erg aan Star Wars denken. Groot was ook gewoon Chewie en Rocket Han Solo.
Net terug van extendables 3 en vond het een vermakelijke films. Paar dingetjes die niet kloppen maar daar kan je gewoon om lachen. Daarnaast ook 'leuk' dat ze sommige one-liners terug halen.