Je kijkt die film ook niet om het sterke verhaal, maar omdat het gewoon zinloze toffe actie is. Net zoals films als Machete. Die zijn zó fout dat ze leuk worden. Gewoon bier drinken en kijken. Topavond :b:
Brick Mansions Had op de een of andere manier hoge verwachtingen. Want Luc Besson, RZA en remake van B13. Maar helaas. Een 1 op 1 kopie, een gedubde David Belle en een totale aanfluiting. Enige mooie momentje was nadat de film afgelopen was. Plaatje van Paul Walker 'In loving memory'.
Bad grandpa gekeken. Aardige komedie met Johny Knoxville als verklede opa die met zijn kleinzoon door Amerika trekt. Paar grappige momenten.
Hoorde van iemand die The Expandables 1 en 2 heel erg tof vond dat hij 3 ook maar kut vond. Met moeite kon hij het uitkijken....tja. Kweenie of ik de gok neem en ervoor ga betalen. Bourne marathon achter de rug....blijven echt fucking nice films. Is die Captain Philips van Paul Greengrass ook wat?
Absoluut en zeer sterk acteerwerk van Hanks, maar nog veel meer van één van die piraten in de film. De acteur hebben ze letterlijk van de straat geplukt. Heel erg spannend ook, zeker naar het einde toe. Film krijgt van mij nog even een 8+
Ik las ergens dat het nu al Guardians van de troon had gestoten ofzo....nou heb ik de film niet gezien, maar weet wel zeker dat Guardians veel en veel beter is. Beetje jammer. Denk zelf dat Turtles bullshit is.
Het is turtles. In tegenstelling tot gotg misschien een mindere film, maar iedereen en zn moeder zn jeugdhelden