1 van de weinige comedies die een beetje een goede beoordeling kreeg. Ik vind hem geweldig. COCK!!! BALLS!!! I'm just trying to make a point, Frank. You don't have to celebrate it
Ik heb beide films allang gezien, maar dat boeit niet. Zaterdag ga ik samen met een grietje naar The Raid en The Raid 2 en het kost 10 euro pp. Dat is dus echt niets voor twee films. Gaat gewoon genieten worden weer. Is in een kleiner biosje, dus geen Pathe, Wolff, etc.
Vandaag eens Paths Of Glory gezien, en wat een heerlijke film weer van Kubrick. Die man kon geen slechte film maken volgens mij, ook al zou hij het proberen. De film geeft perfect de waanzin van De Eerste Wereld Oorlog en er zitten zoveel sterke scenes in dat ik niet weet waar ik moet beginnen. De laatste scene was ronduit geniaal al kan ik niet uitleggen waarom. Het raakte me gewoon diep in mijn ziel. Ik zou trouwens wel meer films over de eerste wereld oorlog willen zien. Er is een overkill aan films over de Tweede Wereld Oorlog maar de eerste is nogal onderbelicht imho.
Robert Downey Jr.. heeft naar verluidt getekend voor de rol van Leonardo Da Vinci in Assassin's Creed, de film die in augustus 2015 zijn première zou moeten beleven. Het gerucht, dat oorspronkelijk op de site Moviepilot de ronde deed en nu is verwijderd, zou aangeven dat de film afspeelt rondom de gebeurtenissen van het spel Assassin's Creed II, waar de beroemde uitvinder te zien was naast Ezio Auditore. Dat gaat een Sherlock/Stark Da Vinci worden. Maar gewoon doen graag hahaha.
Gadverdamm nee, die continu lach op zijn gezicht dat ie met alles wegkomt. Nee dank je. Zie liever Fassbender in Assassin's Creed spelen.
Ik ben nog op zoek naar een leuke animatie film. Mag Hollywood zijn, ook daarbuiten. Vooral op zoek naar films in de trent van How to train a Dragon, want beide delen- bevielen mij prima. Up & Toy Story geen interesse aan, hoe goed ze ook kunnen zijn. Die trekken mij helaas niet, maar ik sta open voor alle overige suggesties. Wel een- beetje feel good, geen zware Japanse shit zoals Grave of a Butterfly als ik het zo goed- heb.