Dan wil ik ook dat de X-men terugkomen! En dan een episch slot met alle marvelhelden in 'Avengers 3'. Fantastic Four mag blijven, die zijn gay. Al is silver surfer wel nodig.
Sommige dingen zijn zo slecht dat ik niet eens meer grappig vind. Zombeamers is daar een goed voorbeeld van.
Sin City 2 gezien. Ging nergens over, 4/10. En die vier punten zijn voor de boobies van Eva Green. Nogal inhoudsloos verhaal, teveel slachtwerk en lang niet zulke sterke dialogen als in de eerste film. Was gewoon een aaneenschakeling van scenes, met minimaal verhaal.
The informant! gekeken. Aardige komedie met Matt Damon. Hij speelt een informant, die zelf ook niet helemaal te vertrouwen is.
Closed Cicruit gezien. Prima acteerwerk, maar wat een fouten in de film. Er mist echt zoveel qua plot. 4.5/10 Gone Girl gezien. Best goede film, al zie je wel dingen aankomen. Einde verrassend, met een voor Affleck zeer goede acteerprestatie. Verhaal is verder goed, acteren van iedereen ook uitstekend. Vond het alleen een erg lange zit, want vooral de eerste helft is nogal rommelig. Pas rond de pauze begon het zijn uiteindelijke vorm langzaam te krijgen. Twijfel een beetje over het cijfer, maar vind een 7.5/10 voor zijn doel prima.
Phone booth gezien. Leuke thriller die zich rond een telefooncel afspeelt, waar een man onder schot wordt gehouden door een geheimzinnig figuur.
Gone Girl gezien. Liep met een raar gevoel de bioscoop uit. Misschien had ik te hoge verwachtingen. Als ik deze film moet vergelijken met bijvoorbeeld een Prisoners, dan kies ik 3x liever voor die laatste.
Ook Gone Girl gezien. Was niet ontevreden na afloop. Vond 'm cinematografisch erg prettig om te zien en het einde erg passend/voldoenend. Ik zou 'm zeker aanraden, maar zou 'm bijvoorbeeld ook niet per sé verkiezen boven Prisoners. Verder ook Let's Be Cops gezien, erg grappig! Maar ik vind Johnson en Wayne ook gewoon erg geestige acteurs.
22 Jump Street was bij vlagen erg grappig, maar 21 was een stuk leuker en minder geforceerd. Die scene met Ice Cube in dat restaurant was wel echt kapot gaan.
The Equalizer. Op 1 kort trailertje na eigenlijk niets van meegekregen maar toch een best "originele" film gezien de setting en opzet, iets dat al heel vaak is gedaan. Kijkt goed weg en was, ondanks de lange(re) speelduur, best snel weer afgelopen. Heel goed te doen
Ook The Equalizer gezien. Tof maar ongeloofwaardig natuurlijk. Maar daar omheen gekeken is het gewoon goede film
Prisoners is inderdaad een betere film, maar kan ik eerder met een Zodiac of Se7en vergelijken dan Gone Girl. Toch net iets anders vind ik, buiten dat vond ik het echt nog steeds een ijzersterke film. So far beste van dit jaar.