Maar vier keer Interstellar op een dag in IMAX in Amsterdam. Pathe, you suck. Kut tijden met werkende mensen erbij.
Waar is Smaug, gtfo! Over Smaug Spoiler Ging hij nou dood voordat het gevecht los ging of pas daarna. Ik wil veel Smaug, alleen maar Smaug.
Spoiler Ervoor. Als hij dood is is iedereen er plotseling als de kippen bij om het goud in Erebor in te pikken , en dat leid tot de Battle of 5 armies
Spoiler: Vervolg Delphi's Spoiler En als je goed opgelet hebt tijdens de 2e film, of het boek kent, dan weet je ook dat het aardig lullig word. Het is echter geen fout van de makers, maar zo geschreven door Tolkien zelf.
Haha wat. Spoiler Ik heb het boek gelezen, maar wat is er lullig? Dood van Smaug weet ik nog. Heel stuk wat zich op dat moment afspeelt ook nog. Kan me alleen nog weinig van de battle van vijf armies herinneren buiten het einde ervan. Was zo niet boeiend meer op een gegeven moment.
Spoiler: Einde boek Bilbo gaf toch die speciale diamand/steen aan die elf/mens om het te sussen? Daarna wordt de hoofdsmurf boos en later gaat ie dood. Tenminste, dat kan ik me er nog van herinneren.
The Omen delen bekeken laatste tijd. Over de opkomst en ondergang van Damien, de antichrist. Eerste deel is het leukst, andere delen zijn aardig. Verwacht geen horror-films, eerder meer spanning.