1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    You get CGI, and you get CGI, and you get CGI, everyone is CGI. Wat een boring en slechte trilogie is het.

    Why.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    $$$

    Smaug is een CGI meesterwerk maar voor de rest mag t wel een tikkie minder inderdaad
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan me er niet aan storen eigenlijk. Ziet er in de bios met imax hfr 3d echt heerlijk uit.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
    Toy Story 4: Andy finds out the toys are alive?
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Meh, vond 3 echt een enorme tegenvaller. Was totaal niet speciaal tov 1 en 2.
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.705
    Leuk Bevonden:
    4.859
    Vanavond naar Interstellar. Ben benieuwd :)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Waaaat? Was Deel Drie niet inmens tof voor zowel de huidige jeugd als twintigers die Toy Story 1 nog als kind hebben gezien? Het einde sneed recht in mijn hart. :'-(
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Misschien had ik te hoge verwachtingen maar ik vond het echt een 13/12 animatiefilmpje, terwijl ik 1 en 2 echt ieder wel 50 keer heb gezien ofzo.

    Maar ik vind dat Pixar het sowieso de laatste jaren aardig kwijt is (met Brave en Planes als enorm dieptepunt).
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.846
    Disney zelf lijkt leukere stuff te maken. Big Hero 6 lijkt me qua setting echt tof.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond 3 ook niet echt bijzonder.
    Ben ook meer van de 'ouderwetse' cartoons dan de nieuwere 3D animaties.
     
  11. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo jammer dat mensen denken dat Planes van Pixar is. Dat is inderdaad het slapste aftreksel evah, en vooral bedoeld om te cashen natuurlijk. Kopietje van Cars, maar het is dus van Disney. Ook Brave was niet erg origineel, die had ik zelf ook beter bij Disney vinden passen. Gelukkig gaat Pixar volgend jaar weer de originele werken uitbrengen (hoop ik), met Inside Out en The Good Dinosaur. Toy Story 4 ben ik zelf erg blij mee, heb wel vertrouwen in Pixar.
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.577
    Ik zou wel weer eens een echte ouderwetse Disney animatiefilm willen zien. _O_
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.135
    Leuk Bevonden:
    4.737
    Dat is vaak het nadeel van dit soort vervolgen. Ze weten dat één element voldoende kan zijn om aandacht te trekken. Dan ga je naar die film, betaal je verdomme nog geld voor een kaartje. Zit je daar in die zaal, die film begint te spelen: Kutfilm! Onge... Het komt nog neer op teveel herhaling, met één of twee leuke stukjes erin. Zeg nou eerlijk: Wie heeft Lion King 2 & 3 gezien en vond die leuk? ;)
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Interstellar

    Adembenemend, spannend en heel hectisch. Moet sommige dingen nog even nalezen (wordt soms aardig ingewikkeld a la cosmos), maar vond 'm wel geweldig.

    En eindelijk weer een goede soundtrack van Zimmer.
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zo hé, ook Interstellar gezien. Maalt nog wel even door in mijn hoofd.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.605
    Leuk Bevonden:
    17.759
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Interstellar

    Ik heb gisteren ook maar de bioscoop opgezocht voor Interstellar en ik werd niet teleurgesteld. De visuals en de soundtrack zijn fabelachtig mooi en ook de theorie en het verhaal weten me te boeien. Met McConaughey's acteerprestatie zit het ook wel goed. De film kwam eerst wel wat traag op gang maar dat maakte het tweede deel ruimschoots goed. Het is alleen niet het meesterwerk wat de score op IMDB doet vermoeden(al daalt die score nu wel). In het laatste half uur schiet de film volledig uit de bocht en probeert Nolan alle eindjes perfect aan elkaar te knopen. Je hoeft niet alles aan elkaar te knopen bij dit soort films. Je mag best met vragen zitten na de aftiteling is mijn mening. Al met al toch wel een heerlijke film ondanks dat einde.

    Nog een paar kleine op en aanmerkingen.
    - Het design van die robots werd voor mij gewoon komisch [​IMG] Awesome O-2000 anyone? Ik moest gewoon lachen elke keer dat ze in beeld kwamen en aan Southpark denken.
    - Nolan heeft duidelijk veel naar 2001: A space odessey gekeken. Check vooral dat laatste half uur. Al vind ik die in 2001 veel sterker doordat het onduidelijk is wat er gebeurd.

    7,5/10 of 8/10 (ik twijfel nog)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dikke 9 voor interstellar
     
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    The Princess and the Frog was een vrij 'klassiek' Disney-verhaal. Ook qua animatiestijl ;)
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vanavond Interstellar :)
     

Deel Deze Pagina