Net op Apple gezien, HOLY FUCKING SHIT! Voor een teaser is hij wel écht heel strak. Vanavond echt 1000 keer bekijken.
Oké, dat was best wel fucking dik. Kleurgebruik voelt echt heerlijk oud uit. En dan kom ik uit een tijd waarin ik moest opgroeien met Phantom Menace en die andere twee kut films. Dus ja, heb weinig met Star Wars maar dit is vet. En is dat toch Benedict Cumberbatch qua voice?
Nou ja Phantom Menace was ook niet slecht toen die uitkwam. Heb met open mond in de bios gezeten. Dat waren pas beelden toen, samen met The Matrix.
Je zou het bijna denken maar volgens mij niet. Geen idee wie dan wel. Misschien Domnhaal Gleeson of Adam Driver? http://www.imdb.com/title/tt2488496/fullcredits?ref_=tt_cl_sm#cast
Nice shit. Wel te kort, maar ja...teaser he. Misschien dat de boel CGI is, maar in deze video stoorde het totaal niet. Zag er tof uit.
Eerste stuk is wel echt echt echt Benedict. Waren ook non stop geruchten en dergelijke. Of Max von Sydow, hoe dan ook, klinkt awesome.
Ja klinkt wel echt zo he... zou wel bruut zijn als hij de villain reveal is! Hij heeft er wel het gezicht voor eigenlijk, zo bleek en strak...... overanalysing much!
Je ziet aan de stijl en alles al dat het sowieso niet die cheezy meuk van de vorige drie delen gaat worden. Hopelijk zo weinig mogelijk CGI en hoppa! Zullen ongetwijfeld wat mega hardcore fans zijn die gaan bitchen dat de lightsaber niet echt SW is zoals het moet, lol. Exact!
Het voelt gewoon nu al als een sequel.. Prima combinatie tussen oud en nieuw. Jammer dat we geen Luke, Han of Leia niet zien.