1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    The Hobbit =(
    Ik heb m gisteren ook gezien. Kan niet geloven dat mensen dit op niveau van The Fellowship en Return of the King zetten. Het was een leuk tussendoortje, maar niet meer dan dat.

    - Ten eerste haat ik het overmatig gebruik van CGI in vrijwel elke scene met als dieptepunt Legolas en die stenen [​IMG]
    - Ten tweede is het natuurlijk schandalig dat hier drie films gemaakt zijn. Deze laatste gebeurde eigenlijk niet veel meer.
    - Ten derde, waarom was deel twee niet tien minuten langer, dit was gewoon een anti-climax nu
    - Ten vierde er zaten een aantal belachelijke scenes in zoals die goudpoel scene [​IMG]
    - Ten vijfde dat hele liefdesverhaal tussen elfvrouw en Kili was belachelijk

    Zo dat waren mijn grootste minpunten. Erg jammer dat deze films LOTR niet eens hebben kunnen benaderen. Want zeg eerlijk zijn we ook maar één keer zo kapot gegaan van binnen als in deze scene?


    [​IMG] nog steeds kippenvel
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Exodus nu al een 6,6 op IMDB en 28% op Rottentomatoes. Nou Hollywood, laat die bijbel films maar achter in 2014 om nooit meer terug te komen. :+
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik al een beetje verwacht eigenlijk qua cijfers. Merk dat er helemaal geen hype is voor die film.

    Jezus zonde dit zeg. Had het lekker bij deel 1 gelaten.

     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    De Hobbit gezien en kan mij niet voorstellen dat ik ooit een film uit een trilogie gezien heb die qua verhaal zo overbodig was als deze.

    Had echt makkelijk allemaal in 2 films van 2,5 uur gekund
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Taken 1 was zo tof, 2 was een compleet drama en 3 wordt nog veel erger vrees ik. Bij de transporter films bijvoorbeeld kan je wel een paar delen erbij gooien maar dat zijn typische popcorn films en Jason statham is 100x toffer dan Neeson imo. Daarnaast had Taken 1 ook best een aardig verhaal en draaide het om iets dat ook gewoon speelt in de real world maar damn, kap gewoon met die fucking sequels...
     
    The Watcher en Daz vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    The Hobbit 3 gezien in 3D HFR. 3D viel vies tegen, kon praktisch de hele film zonder bril zien. Dat was ook prima te doen. HFR hoogst storend, want het beeld ging te snel en de ondertiteling liep achter, iets wat een hoop mensen in de veel te volle zaal ook zeiden tijdens de pauze. Dan de film zelf, en het boeit me niet wat mensen vinden dat ik het boek gelezen heb. Je kunt zelfs zonder wel weten dat er veel mis is. Punt 1: Elfenleger wat geheel uit één type elf lijkt te bestaan, zie de eerste opstelling maar eens. Punt 2: Elfenleger wat bijna in zijn geheel CGI is en ook nog eens overduidelijk lelijk. Hele CGI sloeg gewoon ergens op. Punt 3: Het aantal dwergen wat al niet klopt. Tenminste 2 hadden al dood moeten zijn voor deze film begon, één daarvan is Bombur, de andere is Fili, die ik naar mijn herinnering van het boek, dood zie gaan door die verwonding uit de vorige film. Zelfs daar twijfel ik nog aan. Punt 4: Dat achterlijke en zwaar overbodige liefdesverhaal van Fili en Tauriel. Die hele doos kreeg veel te veel minuten en is ook nog eens gewoon verzonnen. En ze gaat nog eens niet dood ook, jammer, gezien de enorme smak die ze op haar rug maakt. Punt 5: WTF was dat voor slechte CGI en dat gevecht met de ringgeesten en Sauron voor Galadriel helemaal lijp ging? Dat stukje Galadriel was overigens wel tof, maar daarmee is dan ook alles over die scene gezegd. Alle 9 ringgeesten en Sauron? Zowel Elrond als Saruman zouden dit niet overleven, net als Gandalf. Galadriel is een ander verhaal, zij was de enige met een ring van macht daar. Punt 6: Dat hele gezeur met de meester en vooral zijn hulpje van Meerstad. Ook weer overbodige en Tolkien onwaardige rotzooi die er in gestopt is. Overigens is dat hulpje zo een kloon van Wormtong uit LOTR, die zijn rol overigens ook een stuk beter deed. Conclusie: Ik kan nog wel even doorgaan, maar dit was de slechtste van de drie. Ik hou het op een 5/10 en dan ben ik nog redelijk mild. De tofste scene was dat stukje met Galadriel en Sauron, maar voor de rest kan ik me zo gauw niet iets voor de geest halen. De minste het hele vallende stenen lopen van Legolas, maar zoiets doms zat ook al in de vorige film over de hoofden van de dwergen. Het meest jammere, hopelijk in de extended, een ontmoeting met de 27 jarige Aragorn.
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    "in de pauze". Heb je geen normale bios daar dan?
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Pauze tijdens een film is toch heel normaal? Zou iig niet zonder willen bij een film van 2uur+
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik ben wel blij met pauzes hoor, kan je tenminste even naar de wc :+
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb echt een afkeer tegen pauzes en tegen mensen die tussendoor naar de film naar de wc moeten O-) Je kunt ook gewoon voor de film naar de WC en een pauze verpest voor mij de hele belevenis. De Pathe's hebben geen pauze en de Bios hier gelukkig ook niet en zo hoort het ook imo :)
     
    Dyonko vindt dit leuk.
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb echt een afkeer tegen mensen die in Pathe's elke voorstelling voor het scherm lopen omdat ze naar de wc moeten tijdens de film.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Idd naar de wc gaan en drinken halen.Bij een film van 1,5 uur kan ik mij voorstellen dat het idd wat storend is. Moet wel zeggen dat de pauze gisteren bij de Hobbit wel slecht was, gewoon midden in een zin
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat bier moet er ook een keer uit. En wtf als je moet dan moet je toch? 8)
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Doen ze bij Euroscoop Maastricht ook. Ach, boeie, €5 voor een film op dinsdagavond, dus ik zal er niet om klagen. Blijft wel apart: zit je rustig Gone Girl te kijken en ineens verandert het beeld in 'pauze', midden in een zin. En na een minuutje of vijf springt hij ineens weer aan en worden de laatste woorden van de zin afgemaakt. Dat ze dat niet ff normaal kunnen inplannen :+.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Pauzes zijn hinderlijk. Gewoon zeiken voor de film en daarna klaar.
     
    Garrett en Cookie vinden dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Pauzes bestaan hier echt al 15jaar+ niet meer ofzo. Laatste keer dat ik me kan herinneren was tijdens Jurassic Park 1.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pathe heeft hier geen pauze. Reden dat ik als het kan altijd naar JT ga.
    Vind pauze altijd wel fijn. Zeker bij lange films.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Gast..defuck? Ik hou het echt niet vol om 3uur lang niet te pissen. Als je je daaraan ergert moet je sws niet naar de bioscoop gaan.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Volgens mij hebben ze in Sneek dat de film een beetje wordt teruggespoeld. Zeker weten doe ik het niet, ga er hooguit 1x per jaar heen :+
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hoe oud ben je, 64? Dan zou ik toch maar eens een afspraak maken bij de huisarts O-)
     

Deel Deze Pagina