1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik krijg vooral een houten reet als ik 3 uur in zo'n stoel moet zitten. :+
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Babylon A.D. gekeken. Aardige sci-fi film met Vin Diesel. Kennelijk zijn er 2 versies van de film, 1 van 100 min. en 1 die 40 min. langer duurt. Ik had die van 100 min. op gekeken en daar wordt nogal weinig uitgelegd. Nou hoeft dat niet perse, maar in de film worden dingen genoemd die daarnaar nooit meer behandelt worden.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    De non Directors Cut van die film is echt zo ongelooflijk kut.
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond het niet zo erg, maar bij deze versie merkte ik wel dat de film een stuk langer mocht duren. En dan was dit ook nog de BR. Waarop best beide versies hadden gekund.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Lol Cookie, je begint nu wel echt een grap te worden zo.
     
    Cookie vindt dit leuk.
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hier in Groningen zijn de twee grote bioscopen Pathe en Wolff. Pathe heeft nooit pauzes bij films, Wolff wel. Wolff heeft altijd schitterend grote schermen met super geluid....Pathe.....not so much. Pauze vind ik zelf niet zo'n ramp eerlijk gezegd. Dat liever dan gewoon een duidelijk minder nice cinema ervaring. Bij de marathon echter waren de pauzes wel om de film, maar dat is logisch, zou anders gestoord zijn geweest als het ook tijdens de films was.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gone Girl gekeken

    Ik vond het echt een toffe film en Affleck laat zien dat hij best kan acteren. Liet hij eigenlijk in Argo ook al zien. Die twist vond ik erg cool en niet verwacht eerlijk gezegd.

    Ik ging er alweer van uit dat zij was of.....inderdaad toch vermoord door hem of gekidnapt of whatever. Dat zij gewoon alles heeft opgezet.....nice!!!! Maar wel ziek natuurlijk ook. Ook bleef ik de hele tijd lichte twijfels hebben over die dude, vooral omdat ze haar na een tijdje hoorde zeggen dat ze bang voor hem werd, dat hij haar wel eens kon doden. etc. Leuk gedaan.

    Dat einde...

    Hij blijft gewoon bij die volledig gestoorde bitch? Schijt eraan man dat zij zijn leven nog verder kapot gaat maken, ga gewoon desnoods buiten de US wonen, maar alles behalve bij deze gekko blijven. En dat kind wat ze had.....dat is toch gewoon van die zeer unlucky dude die zij vermoord heeft? Je laat een test doen, komt erachter dat het je kind niet is...ook laterz!

    Oops shit, vergat te editten.
     
  8. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gone girl spoiler

    Dat kind was volgens mij wel gewoon van hem, dat was namelijk verwekt met ingevroren sperma van hem. Die brief van de dokter dat dat zaad was vernietigd was geloof ik vervalst door haar, of iets in die richting. Omdat het zijn kind is blijft hij bij haar.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaaaah juist inderdaad, was ik even vergeten, damn!

    Oh en:

    http://tweakers.net/nieuws/100244/script-nieuwe-james-bond-film-gestolen-in-sony-hack.html
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik weet niet beter dan dat we pauzes tijdens een film hebben. Ik vind het juist hinderlijk als er geen pauze is. Die bel cola, of bier, moet er inderdaad een keer uit. Meer dan een uur en ik krijg als last van mijn blaas. Komt ook omdat ik erg lang ben, verteer alles veel sneller dan. Aan de andere kant, als je ziet hoeveel mensen er bij ons uit lopen tijdens de film, vooral gisteren bij de hobbit. Geen wonder dat pauzes best kunnen. Ruim 100 mensen in de zaal en zeker 80 mensen zijn naar buiten gegaan, WC bezoek, nieuwe consumpties, roken, en dan te bedenken dat er twee zalen vol gevuld waren met mensen voor de film. Zowel de gewone 3D versie, als de 3D HFR versie van de Hobbit. Pauzes hinderlijk? Nou nee, wenselijk voor mij en vele andere die met mij naar de biosoop gingen gisteren. Heb wel een keer de zaal waar we gisteren zaten helemaal voor mezelf gehad, dat was bij Evan Almighty. :D
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Wie gaat r dan ook naar Evan Almighty..
     
    PePzi NL vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Succes met een 13urige vlucht
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan ga je toch gewoon naar het toilet? o_O
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan tijdens een film zonder pauze toch ook? Zo vaak opstaan tijdens een vlucht is pas irritant. Zit je helemaal in gebunkerd met je deken en je tafeltje en je spullen en steeds opstaan uit die kleine stoelen. Nah
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een vergelijking. :+
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar dan mis je een stuk van de film! Dat is niet leuker, zeker niet als je naar de bioscoop gaat.

    Als ik naar het toilet moet op een vlucht ben ik blij dat ik een excuus heb om te lopen, juist als het een lange is. Anders kom je helemaal dood uit het vliegtuig.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja ik lul ook maar. Maar je zou denken dat bij Pathé de hele zaal tijden de film moet pissen dan. Maar er gaan denk ik max 5man naar de wc hoor. De rest heeft nergens last van
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol so true.

    No way dat 80% van een zaal gewoon tijdens de film buiten gaat staan roken. :p
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Merk ik ook nooit. Ik ben zelf altijd de lul, ik drink een halve liter bier van te voren en na een uur moet ik toch al wel nodig naar de wc. :+ Gelukkig hebben ze hier tegenwoordig altijd pauzes. Die komen wel altijd heel plotseling en zijn ook net zo plotseling voorbij.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814


    Looking gooood
     
    Obscure Thing vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina