1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, zo. Hhmm. Zou hem eigenlijk nog eens moeten zien dan. Laatste 3D film die ik gezien heb was Thor en dat was totaal niet boeiend. Voor zover ik me het nog kan herinneren.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Sowieso vind ik de Marvel 3D films totaal nutteloos in 3D. Gravity was bijvoorbeeld wel geweldig in 3D.

Overigens:

[yt]iqCec5P8z9w[/yt]

Lijkt een cliche actiefilm te worden, maar Kevin Costner is een baas. :cool:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Gewoon weer naar huis gaan?' Ze hebben net een half leger afgeslacht.

Als je het einde niet letterlijk moet opvatten, wat was daar dan zijn bedoeling van, denk je? Hij wilde laten zien hoe mooi die droom was? Die droom een half leger kapot te schieten en vervolgens 'gewoon' naar huis te rijden, en dat óók nog in een mooie auto? :D

Come on...

Hij laat niet 'de positieve en de negatieve kanten zien', hij laat zien hoe de perceptie is van de hoofdrolspelers ('pretend like it's a videogame or a movie', dus zoals hun ideaalbeeld is) en vervolgens hoe de werkelijkheid is: dood en verderf.

Laatst bewerkt: 18 dec 2013
  4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Avengers 2 mag van mij wel in HFR 3D

normale 3D films hoef ik nu inderdaad niet meer te zien :+

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Avengers was ook kut in 3D.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klinkt raar, maar is echt zo. Moest er wel even aan wennen, maar verder is HFR 3D (en sowieso Imax) een genot voor het oog. Was soms net alsof je er zelf inzat.

Sent from my Batmobile

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daarom moet het ook in HFR 3D :D

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Dat blijft kut zo lang het gefilmd is in 2D, want bij Marvel doen ze niet aan 3D filmen. :+

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Doordat alles en iedereen in de film puur oppervlakkig is. Niemand lijkt ook echt emotioneel geraakt te worden door wat ze meemaken, behalve op een heel ondiep laagje.
    Ik denk dat 'veroordeling' op de manier die jij voorstelt veel te duidelijk en goedkoop zou zijn, de rest van de film geeft immers puur beelden om zelf tot een conclusie te komen, maar ik denk wel dat de regisseur een bepaalde conclusie op het oog heeft. Juist dit einde van
    Ok, let's get back to school
    is weer een slap in the face van hoe absurd de oppervlakkigheid van de MTV generatie is.:)

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Springbreakpoep is zo paar pagina's geleden, it's all about 3d HFR now.

Sent from my Batmobile

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm niet in IMAX maar wel in HFD 3D gezien in de Kinepolis in Brugge. En die hebben ook geen misselijke apparatuur daar.

Het was echt geniaal, maar het hele verhaal van 'rustiger' snap ik niet. Het gaat heel vloeiend en is haarscherp inderdaad.

12. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Out of furnace is uitgekomen.

Met oa Christian Bale, Woody Harrilson, Willem Dafoe en nog een shitload aan andere.
    Wel een Dvdscr.

Iemand de film al gezien?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Oh,..=(

ja dan heeft het weinig zin inderdaad.

Als het a la the Hobbit gedaan word heeft het voor mij wel meerwaarde

14. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Hoe zit het eigenlijk met het 48fps bij films tegenwoordig. Hoe kan het dat dat zo'n ander gevoel geeft, want ik dacht altijd dat mensen maar 24 konden zien (en als ik een stopmotion maak dan gebruik ik zelfs maar 15 frames)

15. Seh

Seh Guest

Ik ga vanavond naar deeltje 2 van The Hobbit. Ik ben benieuwd. De enige film dit jaar waar ik voor naar de bios ga geloof ik.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij was 48 precies wat je kon waarnemem? Iig merk je duidelijk verschil. Soepeler en scherper

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Mensen nemen geen frames waar. Maar ik geloof dat wanneer je wat wij zien vertaalt naar frames je op iets van 30 uitkwam.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    24 fps zie je als vloeiend beeld. Bij minder frames zie je een stop-motion / slideshow effect.
    Weet niet tot hoever je kunt gaan om echt nog verschil te blijven zien. Denk dat het dan ook een kwestie is van meer dan alleen het aantal fps.

Weet niet welke versie van The Hobbit ik vorig jaar gezien heb (was geen Imax / Pathe bioscoop), misschien een normale versie, wellicht wel de meer fps versie. Anyway, vond dat beeld enorm vermoeiend kijken en irritant ipv aangenaam. Naarmate de film vordert went het, maar toch. Moet nieuwe Hobbit nog eens gaan kijken, wellicht deze of volgende week.

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    HFR 3d zou juist minder vermoeiend moeten zijn omdat elk oog 24fps krijgt in plaats van de 12 bij standaard 3d (wat dus zorgt voor het wazige effect wat vermoeiend is voor je ogen)

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    [yt]q16L4kmrPF8[/yt]

Godver wat een kut trailer, krijgen niets boeiends te zien.

Deel Deze Pagina