1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546


    Al gepost? Genious concept.
     
    Kapitein_Merijn vindt dit leuk.
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    The Lego movie gekeken. Awesome. Leuke film. Tof gedaan en in 3D ook de moeite waard.
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Heb deze na een uur toch maar uit gezet. Achterlijke personages, loze dialogen en bijzonder weinig actie. Ik het tweede uur beter of ik dit gewoon niks voor mij?
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee man, ik moet die film ook nog zien. Het hangt ervanaf of je iets hebt met Asian cinema. Een van mijn vrienden kan het gewoon niet zien om een of andere reden en wilde Oldboy niet eens een kans geven.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Wel vandaag op mediaspeler gezet, vond de trailer niet gigantisch indrukwekkend maar ga hem wel eens kans geven.

    Dalkomhan Insaeng (A Bittersweet Life)
    Lastige film, kwam er namelijk moeilijk in. Vooral eerste uur is erg rustig, niet slecht, maar stroef. Daarna is het wel echt een heel stuk beter, maar blijft het redelijk standaard. Verhaal niet super bijzonder, waar het laatste halfuur wel een soort van geweldige Koreaanse Scarface is. Oké Byung Lee is weer een fantastische held, maar toch mist er wat. Qua camera ook wat vreemde momenten, goede shots afwisselend met rare slowmotion beelden die niet uit de verf komen. Muziek was ook gigantisch random, veel rare nummers om vervolgens wel met één heerlijke aan te komen. 6,5





    OKE muziek was wel dik.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2015
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Aangezien jij Koreaanse films ook echt kan waarderen....

    http://www.imdb.com/title/tt0423866/?ref_=nv_sr_1

    Als je hem nog niet kent, echt kijken. Vond het zelf een zeer unieke en mooie film.

    A Tale of Two Sisters gezien en ja hoor...inderdaad een veel betere film dan de Amerikaanse film The Uninvited. Die film gaf de kijker een twist, maar de Koreanen maken er gelijk twee van en ik zag dat echt niet aankomen. Qua sfeer gewoon op momenten echt eerie ook. Absoluut top.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2015
    Cookie en Fiasco vinden dit leuk.
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    3-Iron is wel echt iets heel anders dan de wraakfilms die hij kijkt. Meer romantiek. Nevertheless en hele mooie film.

    Als je echt een mooie Koreaanse film wil kijken, dan moet je gewoon Castaway on the Moon opzetten.
     
    Cookie, Fiasco en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mwah?
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ant-man blijft gewoon een beetje gay..

    Ik zie sowieso de toegevoegde waarde van hem niet. Als dit nou was gedaan voor Avengers 2 dan had hij nog Ultron kunnen maken en zo beter in het verhaal kunnen passen.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste aan de Oscars ieder jaar?
    Dvdscreeners. :p
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo he, Ant Man ziet er echt slecht uit. En ik zie nu al een wannabe Stark/Skylord qua humor.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ant Man.. wat een gare hero joh.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    American Sniper al gelekt!
     
    Cookie vindt dit leuk.
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik zeg. :p

     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja man die is ook echt heel erg nice. Ik wist niet dat hij alleen wraakfilms keek :D

    Ik heb onderhand echt veel Koreaanse films gezien en ben echt op zoek naar nog meer.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik kijk niet alleen wraakfilms hoor, maar ben wel even helemaal hooked aan een aantal die ik nog moet zien. Maar zal je tip erbij pakken! ;)
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Alleen jammer dat dvd kwaliteit niet meer echt om aan te zien is :+Wacht dan toch liever tot de films in de bios draaien of is goede kwaliteit te vinden zijn
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    The Imitation Game net gekeken. Erg toffe film over Alan Turing en het kraken van Enigma.

    4/5
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Jason Bourne films aan het zien. Ben nu bijna met de tweede klaar. Vind het nogal een herhaling van de eerste, al zat er wel een leuke plottwist in. Moet zeggen dat ik ze niet zo legendarisch vind als sommige mensen die ik er over hoor. The Pelican Brief met Julia Roberts en Denzel Washington, dat is een goed voorbeeld van een goede kat en muis film. Wel fijn dat er altijd een serieuze toon is aan dit verhaal, daar waar veel andere CIA films nogal de neiging hebben er overbodige humor in te stoppen. Ben vooral benieuwd hoe ver Jason Bourne nog komt om achter zijn eigen raadsel te komen. We zullen zien. Ik zie de films wel uit, ook die met Renner, maar dit zijn voor mij niet de films die in een collectie thuis komen.
     

Deel Deze Pagina