1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Yellow, go back to sleep! Bourne films zijn superhard (behalve die met Renner).

Cookie vindt dit leuk.
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Damon mag alleen hard trainen om er in 2016 niet uit te zien als een dikke opa. In zn laatste rol zag ie er echt oud uit.

3. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Iemand hier nog wat leuke films die gaan over de vierde dimensie / black holes / fucken met tijd en dat soort stuff? Dan doel ik op films als Interstellar, Cube 2, en dergelijke :)

4. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    _O_

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    The Hobbit: The Battle of the Five Armies

2015 wordt een prachtig filmjaar. Hell, mss wel het beste filmjaar OOIT. Ik bedoel, ik mag gewoon nieuwe films checken van 2 franchises waar ik het grootste zwak voor heb: the Hobbit/LotR en Star Wars. Allereerst staat the Hobbit op het programma. En ja, ik heb een enorme zwak voor deze shit..maar fok, deze film was best wel pooph. Het ging eigenlijk allemaal helemaal nergens over.

Ik heb nog nooit zulke over de top shit gezien in Midden Aarde. Echt dafoq Legolas, je hoort geeneens in de film(s) te zitten, je wordt 24/7 gefriendzoned door die geile elfchick want ze moet je niet, en je
    jumpt van een neerstortende brug (seriously?) en voor het allereerst ooit zijn je freaking pijlen op?! Wut?!
    , en waarom moet er zo'n vreselijk totaal nutteloos personage van een Alfrid in de film zitten en het scheelde weinig of je kon die orcs in dit deel bijna omver blazen. Man, Bilbo die gewoon orcs killt met
    het gooien van stenen
    , die gekke dwergbroer die orcs killt dwars door hun harnas
    met zijn voorhoofd for christ sake!!
    . Ik had graag nog wat meer fights met die
    gekke grizzlybeer
    willen zien, als je dan toch Michael Bay stylo alles uit de kast wil halen om het verhaal nog meer uit te smeren. Jackson, go the fuck back home. Now. F#ck the hobbit!

Eerste uur van de film was wel goed though. En die elf is zo heet. En dat hert waar die baaself op boekt is ook awesome. En Owen Shaw is ook een zieke baas. Daarom een 7/10.

Laatst bewerkt: 8 jan 2015
    Siemenn, Alexknl, Garrett en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had laatst nog Fury gekeken. Maar die heb ik na een tijdje maar afgezet. Niet voor het verhaal etc. Maar dat de film veel te grof was.
    Ik vind geweld prima in films en bij deze film kan het ook niet anders. Maar moet wel "functioneel geweld" zijn. Zeker in zo WW2 film. Het is geen Rambo film ofzo. In deze film ging er om de 5 minuten wel iemand aan en dan op de meeste harde manier. Alleen maar om het grof te maken. Begon me echt tegen te staan.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    You know nothin´ :+

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    @Reckuuza : Zal ik je nog wat meer frustreren:
    Tauriel, die elfchick die jij zo lekker vind, is erbij verzonnen en hoort dus al niet eens in de hele wereld van Tolkien thuis. Dat is nog het ergste vind ik, net als dat hele fucking liefdesverhaal van haar, want die kutdwerg had in de vorige film al dood moeten zijn als ze het boek tenminste gevolgd hadden. Tolkien zijn zoon gaat zo never nooit meer rechten verkopen. En het klopt inderdaad van Legolas, maar dat is gewoon voor de dames onder ons denk ik. Ik spreek vooral schande van de derde film, en alleen al dat elfenleger wat overduidelijk copy paste was. Check de opstelling maar eens, maar je kunt het al zien als ze hun pijlen aanleggen om te vuren. Donder toch op Jackson!

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Recka, je moet gewoon Lost gaan kijken!

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gek johhhhhhhh!

De Bourne Trilogy is echt de shit man, damn! Maar ja...ieder zijn ding i guess.

Van The Hobbit is jammer, maar boeie....Jackson heeft ook de LOTR trilogie gemaakt en die blijft fenomenaal. Het is jammer dat The Hobbit als films zo matig zijn, maar er valt weinig aan te doen. Op zich zijn ze nog best leuk, zolang je het maar niet begint te vergelijken met LOTR. Iets wat..i know..bijna onmogelijk is.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Is niet onmogelijk, zolang je maar weet dat The Hobbit een kinderboek was, zoals Tolkien het ook bedoeld had. Zijn dochter of nichtje zei eens Hobbit, en toen moest er een verhaal komen. Het bleef dus altijd een kinderboek, al weet Jackson zijn plek niet te vinden tussen dat en volwassen realisme.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nu alle Bourne films gezien, inclusief Legacy. Laatstgenoemde was inderdaad de minste, maar wel mooi dat het synchroon loopt met Ultimatum. Allemaal redelijk makkelijk te volgen, maar helaas vond ik 1 & 2 iets teveel op elkaar lijken. Ultimatum, de derde, vond ik de beste met constant actie en spanning. Over het algemeen, en hoofdzakelijk vanwege de actie, krijgen deze serie films van mij een 7.5/10, wat hoger dan een 8 kan worden als er nog een komt. Ik ben gewoon benieuwd wanneer het einde is in deze boekverfilmingen.

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    http://www.imdb.com/title/tt2370248/

Het voorbeeld van hoe simpel, hoe klein maar toch hoe briljant een film kan zijn. Ik begin steeds meer een pussy te worden met al mijn drama films maar deze film komt zo dichtbij, kent zo'n fantastische cast en blijft zo bij zichzelf dat ik alleen maar kan zeggen dat je deze gewoon gezien moet hebben.

Fiasco vindt dit leuk.
  15. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Mooie film is dat inderdaad!

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Deze maand The Imitation Game met Benedict Cumberbatch als opperheld Alan Turing. _O_

17. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laaaaaame

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Rumoured he. En hoezo lame. Er komt dan een film eerder he

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou ja, als de eerste goed is vind ik het prima. Beetje rare titel. En fijn dat er maar 5 maanden tussen zit in plaats van een jaar.

Deel Deze Pagina