Net even op de site van Pathe groningen gekeken, draait daar nog elke dag om 20:50 , dat is qua tijd wel te halen voor mij ga eens kijken of ik nog wat mensen kan vinden
Laatste tijd de Predators films gekeken. Eerste deel duidelijk het beste, spannendst en beste oneliners. Deel 2 en 3, aardig, maar kunnen niet tippen aan 1.
Ik zou ook wel meewillen. Heb alleen geen vervoer, auto zou ideaal zijn. Voor mij zelf alleen bied ik zeker 5 euro voor de benzinekosten, als er meer mee zouden gaan. Dit soort films moet ik echt eens in een goede bios zien.
Silver Linings Playbook gezien. Ik vond het echt een mooie film, echt eentje die me ook gelijk even aan het denken zette en mijn stemming wist te veranderen. Tja dat heb je met sommige films.
Same here man, ik erger me zelfs kapot aan zijn stem en haalt me gedeeltelijk uit de film. Ik vind hem serieus geen coole Batman daardoor, onder andere.
Absoluut man, ik hoop daarom dan ook echt dat Ben Affleck gewoon een normale stem op zet, want dat is prima. Het zal wel gedaan zijn voor....realisme en geloofwaardigheid ofzo, maar alsof dat nodig is in films zoals dat. Ik vind zelf nog altijd Michael Keaton verreweg de beste Batman. Nou heb ik de Tim Burton films al heeeeeeeel lang niet meer gezien, maar ik denk dat ik het nog steeds zo zie.
Enemy Echt een hele toffe film en het is duidelijk dat Jake Gyllenhaal zichzelf als acteur gigantisch heeft verbeterd. Een tijdje terug vond ik hem nog niet zo boeiend, behalve Donnie Darko dan. Maar na Prisoners en nu Enemy ga ik daar echt anders over denken. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik echt WTF dacht op het einde. Ik moest dan ook echt gelijk naar IMDB voor een goede analyse. Die vond ik hier.... https://shoton35.wordpress.com/2014/06/05/enemy-in-depth-analysis/ Hoe zien jullie het of zijn jullie het eens met die analyse? Ik moet echt zsm Nightcrawler zien nu, acteerwerk van hem schijnt crazy te zijn daar.