Te veel eigenlijk, zou er niet 1 kunnen opnoemen. Alien, Aliens, Starship Troopers, The Shining, Interstellar enz. - Tapatalk.
Eentje? Ja kut. Dan LOTR1 extended. Of Empire Strikes Back. Once Upon a Time in the West... Apocalypse Now... Godfather...
Starship Troopers, de film die ik gek genoeg het vaakst heb gezien. Blijft elke keer geweldig! Zo zonde dat ik toch de slechte vervolgen ben gaan kijken... Als je er maar 1 mee mag nemen zou ik er 1 kiezen die alle soorten emoties los maakt. Dus misschien iets als Little Miss Sunshine of misschien wel Up!
The Good, The Bad and The Ugly. Daarna films zoals Gladiator, Lost in Translation en weet nu al dat Interstellar daar ook bij zit.
Pff zo lastig. Inglorious Basterds zit er ook wel bij, gisteravond toch weer voor de zoveelste keer gezien en gaat eigenlijk nooit vervelen.
Kuch Pulp Fiction kuch. Bij mij kwamen er nog Oldboy aan te pas, Into the Wild, Blade Runner, Big Lebowski, No Country for Old Men. Kon echt niet kiezen.
Focus Vermakelijke film. Niet bijster origineel, maar leuk om te zien. Niet geweldig, maar zeker niet slecht. The Imitation Game Goede film, hetzij had het nog iets dieper mogen gaan. Blijft me iets te oppervlakkig. Goed geacteerd imo. Nightcrawler Imo erg overrated. Hij is niet slecht en wordt best goed geacteerd, maar het is enorm ongeloofwaardig en dat is zonde.
Elephant Song gezien. Goede, spannende film over een psychiatrische patient en de omgang met de therapeut. Aanrader! Oh en favoriete film moet Lost in Translation zijn. Of Toy Story.
American Sniper Buffed Bradley Cooper knalt iedereen neer in deze pro Amerikaanse overhyped film van Eastwood. Battles waren zwaar vermakelijk, die shit met z'n lover een stuk minder. 8/10
Gisteren eindelijk The Lego Movie maar eens gekeken. Stond al lang op de planning maar werd elke keer opgeschoven. Everything is awesome! 8/10
Net zoals @[2k] had het van mij wel net wat dieper mogen zijn. Vooral met de keuzes de ze tegen het einde moesten maken en impact daarvan. Desondanks geweldig, sowieso ook veel beter dan de overrated Theory of Everything. En beginscène en gesprek/stem van Benedict.