Ik wist niet dat Marilyn Manson de joker zou zijn. Spoiler Dus we gaan Thor, Iron-man en Hawkeye niet meer terug zien in de upcoming Avengers? Dat zou ik toch wel een beetje spijtig vinden aangezien de big bad guy nu echt komt, en over 3 jaar weten we pas de helft aangezien dan deel 1 van de 2 uitkomt
Donderdagavond The Avengers (8,0/10) gekeken, gisteravond: Avengers: Age of Ultron Vond het toch wel prettig dat ik de eerste Avengers nog heb gekeken. Maar man wat hou ik van die actie. Geweldig hoe ze dat hebben gedaan. En dat ook nog in XD experience, lekkah! Naast de geweldige actie en verhaallijn, hier en daar de nodige dosis humor die de film nog meer ten goede komt. Aanrader! 8,5/10
Oh wacht het is Leto? Verder weet ik niet wat ik er van moet vinden nog. Vergeleken met de trailer past dit er niet echt bij imo.
La Meglio Gioventú wat een meesterwerk mensen. Ik wist niet of een film van 6 uur! echt een goed idee was, maar ik heb de film in drie delen gekeken en wat een prachtige film. Ik ben zelden zo geraakt door een film als deze. Het Italiaanse landschap vormt een prachtig decor voor dit epos over twee broers en hun leven.
http://collider.com/avengers-3-4-chris-hemsworth-reveals-marvel-movies-left-on-his-contract/ Avengers was trouwens fucking bruut.
Laatst Birdman zitten kijken. Gemengde gevoelens. Op zich best goed geacteerd, maar vond hem niet echt super boeiend. Die drums waren irritant, maar ergens had het ook wel wat. Je onthoud het wel. Verder een film waarvan je je afvraagt: "wtf zit ik te kijken".
The only official posters for the upcoming Batman v Superman: Dawn of Justice feature the title characters with their “opponent’s emblems” covering their faces. Now, thanks to forum user O’Haire and BravoNolanILuvU, we have two new images of Ben Affleck as Batman, one of which is the unaltered poster. It remains unconfirmed if these images are legitimate, but check back here for more details as we learn them. http://www.superherohype.com/news/3...an-v-superman-dawn-of-justice-poster#/slide/1
Dat gezeik op die Joker van Leto na één foto, kom op, Leto is een geweldige acteur en ik weet zeker dat hij die rol gaat acen.