Is gewoon gebaseerd op haar Arkham look van de laatste tijd. Vind haar, Katana en Enchantress erg goed ook.
Denk ik ook. Of dat die een beetje erbij hoort omdat het handig is voor bepaalde dingen maar vooral zijn eigen ding doet.
Wauw, ik kan persoonlijk alleen maar lachen om alles van DC so far. Ziet er allemaal lachwekkend slecht uit, dayum.
American Sniper God, ik wil mijn 2 uurtjes terug. Wat een tegenvallende film. Cooper speelt het aardig, maar de hele film is het net niet. Ik betrapte mezelf meedere keren naar mijn telefoon grijpen. Er is wel 1 scene wat is blijven hangen als een motherfucker, dat ga ik echter niet spoilen. 6/10
Gisteren ook gekeken. Vond wel spannende stukken hebben soms. Maar niet geweldig. Wat vind je zo slecht eraan? Want tot nu toe is alles true to character. Met uitzondering van Joker zn tatoeages die ze alweer weg hebben gehaald. Suicide Squad film lijkt alleen 5-6 characters teveel te hebben als DeathStroke, Hugo Strange, Amanda, Batman en Joker er nog in voorkomen
American Sniper was gewoon schaamteloze propaganda. Alsof ze Inglourious Bastards gezien hebben en toen dachten, hey die film over die sniper als propaganda is wel een goed idee.
Vond het nergens spannend. Zelfs de actie scènes waar je het als oorlogsfilm van moet hebben, waren slaapverwekkend.
Vond het ook erg meevallen... Was bijna bleekjes itt andere films met Amerika-verheerlijking. Het geeft juist aan dat de meeste militairen van honky-tonk country komen waar er geen fuck te doen is en mensen snel in te lijven zijn ;-) Maar dat is al lang bekend. Grootste impact was juist wat @Reckuuza zegt, hoe ga je om met een gezinsleven en boven dien, buiten het militairen-leven. In de real-world.