Alleen was dat slecht uitgevoerd helaas. Vond het ook een beetje typisch Amerikaanse soldaat volgen etc. En ze wilden wat meer diepgang geven met het thuisfront maar dat kwam imo helemaal niet uit de verf.
Hoezo? Er zitten een aantal erg sterke scenes in. Natuurlijk is het Amerikaans, het is door een Amerikaanse regisseur geregiseerd. + 't volgt het waardgebeurde verhaal van jawel...een Amerikaan! Alles wat meteen Amerikaans is wordt meteen bekogeld met propaganda.
Nee hoor. Zo probeerde met die thuis situatie een andere kant van hem te laten zien. Maat dat kwam imo niet goed uit de verf. Waren allemaal een beetje losse scenes en ging nooit echt genoeg diep om het echt goed te belichten. Dus verder bleef er wat Irak scenes over. En dat was gewoon een typische hollywood Irak film. Waar je er al tig van gezien hebt.
Ik vind het er ook erg raar uitzien... zulke foto's zeggen nooit wat over het eindproduct, maar dit ziet er gewoon lame uit. Ik ben echt een grote DC Comics fanboy, als het op de COMICS aankomt, maar dit ziet er gewoon gaar uit. En Will Smith, waarom doet hij überhaupt mee? Zo'n grote acteur tussen deze namen. Damn.
Zal wel een package deal zijn geweest met DC samen met zijn vrouw. Al vind ik het niet erg ofzo dat die erin zit. Zie graag acteurs een beetje uit hun comfort zone.
Dan heb je niet goed gekeken. Die sniper wordt als een soort god neergezet en één van de meest zinloze oorlogen van de laatste vijftig jaar wordt eigenlijk goed gepraat. Kijk alleen al hoe die mensen in Irak worden neergezet. Het zijn vrijwel allemaal hersenloze meedogenloze monsters. En de Amerikanen zijn de goedzakken die de boel komen redden. Als Clint Eastwood(waar ik toch echt een hoge pet van op heb) eens de ballen had om wat kritischer te zijn tegen die oorlog had dit een geweldige film kunnen zijn. En dat verhaaltje over het gezinsleven en blabla vond ik ook maar summier en zeer cliché uitgewerkt. Kijk The Hurt Locker om te zien hoe je het wél moet doen. Vond ik in alle facetten veel sterker.
Volgende week in het weekend naar de bios. Ben er nog niet uit of ik naar Avengers 2 ga of Mad Max. De twee trailers die ik gezien heb waren echt bruut.
Suicide Squad ... oftewel, DC hoopt op een succes zoals Marvel's the Avengers Gaat hem echt niet worden. Wat zien die foto's er beroerd uit zeg. De tering.
Lucasfilm: New 'Indiana Jones' Film in the Works Rollingstone.com | See recent Rolling Stone news » Star Wars isn't the only dormant George Lucas cinematic franchise that's being revived thanks to the producer's deal with Disney. Lucasfilm president Kathleen Kennedy has confirmed that the company has begun "talking about" making a new Indiana Jones film. Harrison Ford's fedora-wearing treasure hunter last appeared in the franchise's 2008 fourth installment Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. However, with the next installment still years away, it's unclear whether or not the 72-year-old Ford will return to crack his trademark whip.
Idd dikke tegenvaller. Als de film niet zo gehyped was had ik er maybe niks van verwacht en dan is het een prima average film. Maar snap all the fuzz echt niet. Slechtste Clint Eastwood film iedergeval imo. En wil je een goed idee krijgen van oorlog, kijk dan bv een Restreppo of beter Armadillo oid.