Dragonball Z: Ressurection F Draait hier in Japan, dus maar gecheckt. Beetje erg matig weer, hype om nieuwe anime is ook weer ingekakt. Freeza was echt een pussy en met Beerus en Whis blijf je een deus ex machina hebben, dus al die transformaties van iedereen boeit geen fuck. Gooi die twee eruit en maak de rest buiten Goku en Vegeta ook weer boeiend, anders zie ik echt niks in de nieuwe anime. 5
Fury Brad Pitt met z'n zieke strakke slicke kapsel sloopt iedereen in deze rauwe oorlogsfilm waarvan je de eerste uur afvraagt waar de fuck je nou eig naar aan het kijken bent. Wordt langzaam aan beter. 7/10
Days of Heaven is een meesterwerk, misschien nog wel beter dan Badlands. Malick is de enige regisseur waar landschapsbeelden niet als opvulling voelen maar echt een soort stem hebben en verweven zijn met de rest van de film.
Is Jiro Dreams of Sushi waard om te kijken? Schijnt redelijk bekend te zijn, maar had er nog nooit van gehoord.
Avengers Age of Ultron. Simpele opvulling naar Civil War/rest. Buiten wat jokes om deed het me maar weinig, Ultron was nietszeggend slecht. Tegen het einde aan werd zijn personage ook alleen maar lachwekkender. Nooit een moment geweest waar hij overtuigend was als villain. Voor de rest been there, done that, qua camerawerk beginnen die slowmo long shots waar Avengers tegen nutteloze vijanden vechten ook boring te worden. 6 Opzich benieuwd naar Civil War en Strange next year, maar verzadiging met superhelden begint me echt te killen.
Mad Max Fury Road gezien. Zoveel beter dan ik had verwacht!! Fantastische entertainment en persoonlijk vond ik de 3D ook erg sterk in deze film! 8,5/10