Holy Recka, Feckatastisch. Must see. No my GOD. Fap fap fap fap, fap, en meer van dat @Reckuuza gedoe. Spoiler NOT!
Mad Max is echt fantastisch. Wat een spektakel. Gaat nergens over, maar daar stoor je je helemaal niet aan. 2,5 uur vliegen voorbij. Prachtige beelden. En de meest fantastische autoradio die ik ooit heb gezien. Briljant. 7 sterren.
Zo hadden de Borderlands games dus ook moeten zijn, oorspronkelijk. Maar goed, filmpje ga ik zeker een keer kijken, alleen niet in 3D als brildrager.
Mad Max draait hier niet eens meer in 3D. Ze hebben enkel de 2D versie nog draaien. Zal waarschijnlijk niet goed bezocht zijn.
Waarom niet? Ik heb de film net een uur geleden gezien en de 3d bril gewoon over mijn gewone bril heen gezet. Dat wil prima! Verder was de film erg vermakelijk als je niet al te veel diepgang verwacht. De sfeer die wordt neergezet is erg nice. Twee minputen: Het actieniveau is constant zo hoog dat het soms wat standaard wordt en halverwege halen ze een actie uit die ik in het dagelijks leven ook slecht trek: Spoiler weer terug gaan zonder dat je je doel hebt bereikt (omdat je bijv iets bent vergeten
De 3D Brillen hier in Sneek zijn gewoon kut. Vermoedelijk afdankertjes uit de randstad. Nee, wacht wel op een goede download. Leve Popcorn time.
Thuis heb je daarnaast ook niet hetzelfde geluid en beeld toch? Al helemaal niet via Popcorntime. Hier in Groningen (Wolff) hebben ze mi echt te gek beeld en geluid. Ze hebben er dit soort brilletjes: