1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Terminator gezien en viel erg tegen. Als ik had geweten dat Jason Clarke John Connor speelde was ik sowieso niet gegaan, die gast verneukte ook al Planet of the Apes. Ik dacht me het meest te gaan ergeren aan Emilia Clarke, maar dat werd dus vooral Jason Clarke en Jai Courtney. Het verhaal zelf was ook niet al te best, hele tijdlijn klopt nu niks meer van. Gelukkig was Arnie wel een baas.

Fiasco vindt dit leuk.
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha wist je dat niet? Jason Clarke is by far ordinair acteur nummer 1 tegenwoordig. Wat een dramatische acteur.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Speelt die niet ook in Insurgent één van de bad guys?

Dan speelt die ook in I - Frankenstein en geen van beide films overtuigt die.

Terminator moet ik nog zien, maar dat word geen bioscoopbezoek.

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee dat is juist Jai Courtney, maar precies same als Clarke.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Jezus, wat lijken die twee dan op elkaar. 8)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Euh ja dus de film reset de tijdlijn en daardoor klopt het verhaal niet volgens jou? Vond het juist origineel weer

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm...nee idd. Dat hield Nolan tot het eind geheim toch?

denk het eerlijk gezegd ook niet nee.

Tja...ik ken die hele Leto niet echt. Maar ik vind dat korte haar gewoon niet staan, vind zijn gezicht weird. Doet me allemaal nog maar weinig.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Terminator : Genisys

Tja, wat valt er van te zeggen? Heb niet één keer het gevoel gehad dat ik naar een Terminator film aan het kijken was. Tuurlijk, dat is het wel ... maar dan alleen vanwege Arnold (die z'n rol als de Terminator wel weer prima oppakt). Het begint zo langzamerhand een beetje een parodie op zichzelf te worden. Het begin van de film is prima. Precies zoals het beschreven word in Terminator 1 en 2.

Ik mis de dreiging die de Terminator(s) hadden in de voorgaande delen. "It will not stop, ever ... untill you are DEAD!". O? Echt? dan moeten ze is kappen met dat achterlijke gegooi van mensen of stil te staan als er op ze geschoten word. Ga gewoon terug naar de roots, de horror/thriller/sci-fi moet echt nodig terugkomen.

De T-800 vs T-800 was dan wel heel vet om te zien. CGI van Arnold was prima in orde. Gevecht tussen John Connor en de Guardian was ook wel leuk gedaan. De "future" scenes waren ook leuk om te zien. Heel veel elementen van James Cameron z'n universum gebruikt... de Centurion, de Hunter-Killer. Het jongetje wat je ziet in't begin van de film (Kyle) die dan een Terminator (volgens mij een T-600? Zag er plastic uit) ziet ... alleen TOEN had ik het gevoel dat er een Terminator aan kwam. De dreiging ... "Are there any others?". Meer ook niet. John Connor als Terminator die overal ineens was ... Matt Smith (Freddy Flapoor) die dus Skynet voorstelt? Nee, het was het allemaal NET niet. Wie heeft "Pops" teruggestuurd? Hoe de fuck heeft Skynet ineens de "cloud" als technology voor een Terminator? De film laat veel te veel vragen onbeantwoord. En ik BETWIJFEL of de makers van de film hier wel een antwoord op klaar hadden/

Anyway, het word tijd dat de de Model 101 (Arnold) word vervangen door een andere Terminator. Laat Dwayne Johnson dan eindelijk maar is een Terminator spelen. Hell, zet hem in de sequel als eventuele bad-guy en ga terug naar de sfeer van T1. Want, zeg nu zelf ... de voorgaande Terminators (de slechte) hebben geen van allen hun missie uitgevoerd :+ De T800, T1000 en T-X werden allemaal genakt door Kyle en de vriendelijke T800.

Een 5/10. En dan ben ik nog mild.

Laatst bewerkt: 13 jul 2015
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Morricone verzorgt de soundtrack van Tarantino's Hateful Eight. Eindelijk... :D

Modder-Eter, s4nd3r en Yellow 13 vinden dit leuk.
  10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    The Bourne Identity gezien. Toffe film, op naar de volgende twee. 8/10

11. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Wat ga je dan genieten bij de vechtscene in de 3e film ;)

Grote kans van niet nee. Enige die ik een echte joker kop vind hebben is Willem Dafoe

Mallakai, Yellow 13 en Daz vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Afgelopen weekend zowaar 3 films gechecked. Da's best wat voor mij tegenwoordig.

Jurassic Park: TUROK
    Matig, zo enorm voorspelbaar en oh zo cheesy. Man man man. Alleen die laatste scene was nog hard. De rest? Gaap. Irritante kutkinderen ook. Die rode beb was ook hinderlijk as fuck. CGI was om te huilen op sommige momenten.
    5/10

Nightcrawler

Gekke Gyllenhaal is gek. Op zich wel een prima film, maar desondanks dat boeide het me niet heel erg.
    6/10

Ted 2

Gaap. Duurde veels te lang.
    4/10

Oh ja en de week daarvoor nog Ex Machina geckecked. Die was best hard. 7/10.

@
    Rampage: holy shit Arnold vs Dwayne GEEF ME HET

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha nice.

Kapitein_Merijn en Reckuuza vinden dit leuk.
  14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Tom Hardy season incoming

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Moest even opzoeken waar dat in godsnaam over gaat. Zegt me nog steeds niet zoveel.

The frontiersman, Hugh Glass, who in the 1820s set out on a path of vengeance against those who left him for dead after a bear mauling.

De films van Iñárritu vind ik meestal niet heel boeiend. Babel, Birdman...

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Leonardo DiCaprio vs. Tom Hardy The Movie

Cinematografie is on point. Blijkbaar dezelfde director of photography als Birdman, Gravity en Children Of Men.

Oh, en wanneer wordt Tom Hardy als de nieuwe James Bond aangekondigd? (En dan geregisseerd door Nolan) :cool:
    @Fiasco @Reckuuza

Laatst bewerkt: 17 jul 2015
  18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. Dafoe had 100% Joker moeten spelen. Kijk die kop gek, super inderdaad. Maar we gaan het zien hoe Leto het doet.

Ik heb eens die reactie video van Angry Joe op Batman v Super gekeken. Ben wel benieuwd aan het worden naar de film nu. Kan toch echt wel tof uitpakken. Alleen jammer dat je Batman's normale outfit amper ziet. Wil daar graag meer van zien. Ik denk zelf dat Ben Affleck de twijfelaars misschien nog gaat verrassen, als Wayne lijkt hij goed gecast en ik denk als Batman ook.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Angry Joe is alleen de allergrootste fanboy van Superman. Wat soms die vids van hem een beetje irritant maakt. :p

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tom Hardy als Bond en Michael Fassbender als villain. Game over man, game over. _O_

Deel Deze Pagina