1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Movie 43 gezien. Ik kan om veel films lachen, maar niet om deze film (of heb ik een punt gemist). Allemaal losse sketches die te flauw zijn.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik begin nooit weer aan Pacific Rim. Vette effecten, maar de rest zo mwehh. :F:

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    2013 met een aantal top films loopt op z'n eind en 2014 belooft ook een goed en interessant filmjaar te worden met onder andere The Hobbit 3, Interstellar, Exodus en weer een aantal superheldenfilms. Waar kijken jullie naar uit?

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die was zoooo slecht, die laatste dan met die kat...sloeg compleet nergens op en dat heb ik dan ook nog eens in de bios gezien... Die trailer was best aardig maar de film zelf...samen met Scary MoVie de slechtste film van het jaar...by far...

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hunger Games

Eerste helft is zwaar meh, maar vanaf de actual games is 'ie toch wel erg vet :D

8/10

6. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De scenes werden almaar slechter. Scary movie 5 nog niet gezien, maar Movie 43 staat bij mij in hetzelfde rijtje als disaster movie, die was ook slecht.

Nog wel Killing them softly gezien. Leuke misdaadfilm. Brad Pitt moet 2 overvallers van een illegaal gokspel opsporen. Aardige dialogen en af en toe wat bruut geweld.

Laatst bewerkt: 26 dec 2013
  7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    World War Z

Redelijke zombiefilm, niets speciaals en vrij voorspelbaar. Vond vooral het gedeelte vanaf Israël goed en toen werden die zombies ook eindelijk lichtelijk eng. Brad Pitt maakt de film ook goed uiteraard, ik kan nooit haten op die man.

Berlin Calling

Prima film over een aanstormend talentvolle DJ in de Berlijnse underground electro scene. De film portretteert de unieke creatieve aard van de artiest en daarnaast de minpunten van deze aard, die voor psychische problemen en een verslaving aan xtc zorgen. Dit brengt hem (na een overdosis) in een inrichting, wat de film op een gegeven moment een beetje een One Flew Over the Cuckoo's Nest-sausje geeft. Dit alles wordt begeleid door een meesterlijke soundtrack van Paul Kalkbrenner (tevens hoofdrolspeler), die de film wel een beetje draagt. Ik denk dan ook dat je hem minder waardeert als je niet van de muziek houdt.

8. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Haha, dat je zo naar Berlin Calling kan kijken.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
  10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Saruman scoort eerste Metal hit, op zijn 91ste. :+:lol:_O_

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Prisoners vond ik echt een tering vette film. Lekker spannend en Gyllenhaal is een baas.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Riddick, Director's Cut

+ Necromongers
    + De eerste akte
    + Aantal coole actiescènes in die eerste akte
    + Design van kleding en wapens
    + Paar kleine, leuke plottwists

- Niet spannend
    - Geen interessante personages
    - Tweede akte haalt de vaart uit het verhaal
    - Derde akte is voorspelbaar
    - Weer een open einde... en totaal geen zekerheid of er een vervolg komt

Cijfer: 6,8

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    De hele film is voorspelbaar, ook al begon het best promising. Het is gewoon een zwakke rehash van Pitch Black.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Diesel heeft al aangegeven dat hij er nog 2 wil maken om het verhaal af te maken.
    Hopelijk duurt het niet zo lang als 2 naar 3...

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het eigenlijk helemaal geen herhaling van Pitch Black. De eerste akte gaat over Riddick en hoe hij alleen overleeft op de planeet, terwijl we ook inzicht krijgen in zijn tijd als Necromonger aanvoerder. De tweede akte over de mercs en de derde over hoe Riddick en de mercs samenwerken tegen de aliens. De derde akte is heel kort en de aliens spelen een veel kleinere rol dan in Pitch Black.

Het kwam op mij in ieder geval niet over als een rehash. Niet dat de film daardoor minder voorspelbaar was...

Ah, cool. Dat is dan wel weer gaaf. Ben benieuwd. Ik vind deze film best aardig, maar ik kijk dan toch meer uit naar een Necromonger verhaal. Dat vond ik in Chronicles juist zo tof.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Django Unchained gezien met ouders en broertjes. Had hem zelf al eens gezien, evenals MikaKimi, maar HN en mijn ouders nog niet. Ze vonden hem allemaal prachtig en jammer dat:
    Schultz nou nou weer dood moest.
    Van mij mag Tarantino nog wel zoiets maken. _O_

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Morgen naar Hobbit, geen HFR. Tijden in de avond zijn kut in Munt voor 3D HFR, dan maar normaal 3D. :+

18. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Battle Of The Year [​IMG]

Laat ik beginnen met mijn enigste emotie in de gehele 109 minuut durende bevalling namelijk: 'Haha'. Dit is namelijk een van de meest voorspelbare en slecht uitgevoerde verhaallijnen die ik ooit heb mogen bekijken. Het acteerwerk was dramatisch en vooral de teksten waren te obvious voor worden. Natuurlijk is het een dansfilm, maar zelfs dit was niet goed gelukt. Chris Brown zat in de film en je zag overduidelijk dat hij qua skills niet eens in de buurt kwam van zijn crewmembers.

Het aller leukste van de hele film gebeurde toen Rooster (Chris Brown) geblesseerd raakte. Kijk vooral aub op welk been hij valt en welk been pijn doet. Die scene spreekt boekdelen, zo was de gehele film.

[yt]WCORzWa30mQ[/yt]

:D:D:D

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon imax 3d hfr gaan;).

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Wow net Warrior gezien, ben er gewoon ff stil van. Wat een goeie film _O_