1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Doet me echt precies niks.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De trailer valt mij ook iets tegen. Het meeste is wel uit één scene volgens mij. Tarantino zal wel zo min mogelijk van het verhaal weg willen geven, ook al was het script ooit al eens gelekt dacht ik. :+

3. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Is Whiplash een beetje een leipe flick of is ie overrated as fuck?

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tarantino is zo overrated. Altijd dat overdreven geforceerde gedoe om "anders" te zijn. Komt altijd zo geforceerd over

5. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Dat valt toch wel mee, hij heeft gewoon een hele herkenbare stijl omdat niemand anders de dialogen kan schrijven zoals Tarantino. Wes Anderson heeft dat ook met zijn stijl. Het zijn geen veelzijdige regisseurs maar ze hebben hun eigen ding waarin ze ongeëvenaard zijn.

6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ja dus, thanks for informing me vriendjes!

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Unity - Diepe indruk heeft deze documentaire gemaakt. Het begin is schrikken en beangstigend, ook door een scene met twee koeien, daarna word het beter. Er zitten een aantal schokkende beelden in, maar de documentaire lijkt geen moment het spoor bijster te raken.

Het bewustzijn word flink aan de tand gevoeld, evenals onze politieke, religieuze en natuurlijke verschillen. Ons leven, wie zijn wij, wat doen we hier, wat doen we ons zelf aan, waarom misbruiken en misleiden wij. Wie zijn we als soort, wie zijn we als individu, wat moet er veranderen, wat kan er veranderen, wat verandert er al in de wereld. Zoveel vragen, zoveel indrukken, een hoop antwoorden, gelukkig ook maar, maar ook een hoop niet.

Zonder enige twijfel de documentaire die je dit jaar gezien moet hebben. 9/10

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hateful 8 lijkt wel een mix van al zijn films haha. Inclusief cast.

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    bron
    Plot
    Andrew (Teller) is a promising drumming student at a prestigious music school, but he wants to be the best. In order to do that he’s going to have to impress the exacting conductor Fletcher (Simmons) who will make his life hell.

Verdict
    Sum up the plot and it sounds interminable. Watch the film and it will spit you out elated, exhausted and cheering for an encore.

5 sterren bitch! Niks overrated.. geniale film die je moet gaan kijken. :thumbs:

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat iemand steeds hetzelfde trucje doet betekent niet dat het geforceerd is. Dat maakt het zijn stijl.. zo hebben andere regisseurs ook weer een herkenbare stijl. Tarantino valt op omdat ie anders is, maar hij heeft imo wel geniale films gemaakt. Het is gewoon een "autistische" perfectionist. Hij houdt bijv. van onverwachte dingen zoals het schot in de auto in Pulp fiction na een discussie over burgers en the metric system. Hij heeft over elk dingetje nagedacht. Het is een beetje ziek en anders.. maar imo ook geniaal.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hij heeft toffe films, maar ook hele matige films.
    Ben desondanks wel benieuwd naar Hateful 8.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Welke vind je dan matig? Alleen Death Proof vind ik echt matig eigenlijk.

Favorieren zijn Pulp Fiction en Inglorious Basterds.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het komt geforceerd over voor mij. Ik vind pulp fiction z'n enige toffe film. Daarnaast die carchase van die ene praatfilm ook wel en kill bill had wat toffe actie scènes maar daar houdt het voor mij op.

Edit: Is Jackie Brown van Tarantino? Die vond ik ook goed

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    zijn laatste twee vond ik heeeeel sterk anders!

Reckuuza vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Misschien die ene met George Clooney? :+

Of was die alleen met hem? :eek: From Dusk till Dawn heet die film.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    From Dusk Till Dawn speelde Tarantino in maar regisseerde zelf niet als ik het goed heb.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Correct. Is Rodriguez. Al heeft die wel de screenplay geschreven

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Die 2 Grindhouse films vond ik niks, Death Proof (weet niet zeker of die ander ook echt van hem is).

En Kill Bill trok me ook totaal niet, maar das meer persoonlijk, aangezien die veelal goed beoordeeld wordt.

19. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    De openingsscène van Inglourious Basterds is zo magistraal. Hoe kan een filmliefhebber dat niet waarderen? Die spanning, die dialogen en het acteerwerk <3

Willem en Dyonko vinden dit leuk.
  20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Kan mij er nog steeds niet aan toezetten om deze film te kijken.. Ik heb niks met Teller en vermijd het liefst films waarin hij speelt. Zijn kop staat me gewoon niet aan. Net zoals die kop van de leraar.

Ba

Laatst bewerkt: 13 aug 2015

Deel Deze Pagina