Doen, want voor mij was het de grote verrassing dit jaar. Inmiddels al een keer of vijf gezien, en prinses Tilde...
Hahaha, jij kijkt films echt 12x als je 'em goed vindt Ik trek dat echt niet. Weet ik precies wat er gaat gebeuren. Liefst lange tijd ertussen tot ik er een avond echt zin in heb.
Dat heb ik ook wel met veel films, vooral met de wat grotere blockbusters, die zijn vaak erg voorspelbaar. Laatst nog The Core en Deep Impact gezien. The Core is gewoon kut, Deep Impact is een stuk beter dan Armageddon, en beter acteerwerk. Had beide films, The Core en Deep Impact, jaren niet gezien, maar vond het aardig om ze weer te kijken. Deep Impact vooral om deze acteur, die helaas vorig jaar is overleden: En natuurlijk vanwege zijn rol in A Bridge too Far, als Generaal Bittrich. Ook die film nog niet zolang geleden weer gezien in Full HD = epic realisme.
Avengers: Age of Ultron Viel me niet tegen. Beter dan deel 1. Maar die vond ik ook niet zo heel bijzonder. Blijf ook niet echt fan van de Marvel films verder. Het is mij soms iets te simpel en flauwe grappen. En dan vooral in Avengers. Meer een DC fan mijzelf. Maar zoals ik zei verder was het een oke film. Vond de focus meer op Widow en Hawkeye een fijne toevoeging. Vooral Hawkeye was altijd het buitenbeentje eerst. Wel grappig dat ik Captain nooit echt tof vond. Zeker na zijn eerste film maar dat Winter Soldier dat echt veel veranderd heeft. Ben ook benieuwd naar Civil War. Werd nu ook al een beetje opgebouwd wat ook wel nice was. 8/10
"I could do it ... nobody would notice" Denk dat je het momenteel even beter bij Marvel films kan houden. Afgezien van Batman is er niet echt een DC film die ik met plezier terugkijk jammer genoeg. Jammer, want vind de DC comics toch wat "realistischer".
When I found him, Ultron was sitting on him. Yeah, he’ll be missed, quick little bastard. I miss him already.
Zin om hem weer te kijken, maar ik vond de kwaliteit vrij matig nog. Ik kijk juist Marvel films minder graag terug, een keer in de bios en dan thuis nog eens vind ik wel genoeg. Man of Steel daarentegen kan ik zo elke twee maanden wel weer kijken. De actie in die film is echt nog steeds door geen andere superheldenfilm overtroffen.
Man of Steel was ook qua drama en verhaal realistischer, voor zover dit soort films dat kunnen zijn. Ik doel ook op de band tussen Clark Kent en zijn vader, Costner en Cavill dus. Ik vond dat heel erg sterk, vooral die scène met die tornado, toen wist ik meteen dat Cavill een goed acteur was. In Immortals was daar niets van te zien nog, vrij nep, maar ik zou hem zeer graag zien als de nieuwe James Bond, met Hardy juist als villain.
Enige DC film die ik überhaupt te pruimen vond is 'Watchmen'. Nee, ook geen Batman dus.. Voor mij ook veel liever Marvel, hoewel een goeie Flash film ook niet verkeerd zou zijn. De serie vind ik wel ok, maar is het ook net niet imo.. @Graveheart; PM
Man from UNCLE gezien.. Weer natuurlijk typisch Guy Ritchie. Niet mijn humor. Maar voor de rest wel een vermakelijke film 7/10