Man from U.N.C.L.E. Leuke film. Niet zo memorabel als andere Guy Ritchie films, maar prima mee vermaakt in de bios. Actie en humor gingen prima samen met het jaren 60 sfeertje.
Tom Hardy of niemand! Cavill is wel ok, maar die zit sowieso de komende 5 jaar nog vast als Superman.
Gisteren Tomorrowland gezien. Op zich leuke en vermakelijke film met een heerlijke optimistische vibe. De opzet is fantastisch en groots, alleen hij kopt hem daarna niet echt binnen zeg maar. De review in de Empire was precies zoals het is. Er is geen allesoverheersende climax. Dat miste ik wel een beetje. Desalniettemin leuke film. Ruime 7. Die chick neigt naar strontvervelend...
Agreeeeeeeed. En zelfs een Scarlett zonder kleertjes wist de film niet te redden, totaal niet zelfs. Akira remake trilogie door Christopher Nolan? http://hypebeast.com/2015/9/christopher-nolan-akira-remake
Ex Machina gezien. Erg toffe film zeg, echt eens weer wat anders ook. Dat einde: Spoiler toont aan dat Ava dus echt geen gevoelens had ontwikkeld voor Caleb en dat Nathan dus de waarheid sprak. Had dit einde niet verwacht ook. Ik verwachtte een living happily ever after einde. Nice dat ik verkeerd zat.
Maar aan de andere kant.... Spoiler Ze gaf dan weliswaar geen fluit om hem....ze had toch best die deur open kunnen laten? Waarom hem volledig laten verrekken? Er zat dus achteraf geen greintje menselijkheid in haar...i guess.
Jup, heerlijk einde. Zo vanaf de opbouw naar de "mes scène" zat ik op het puntje van m'n stoel. was m'n reactie op het einde. Damn heerlijk.
Een vriend van me vond het einde juist cliché. Spoiler Hij vond het jammer dat het uiteindelijk ineens robots VS humans werd. Ook dat ineens die Chinese chick haar hielp en hem dus met dat met stak. Zonder aarzeling doden zeg maar. Hij vergeet alleen even dat Nathan alles behalve relaxt omging met zijn.... 'vrouwen' en naast dat feit natuurlijk dat zij ook een A.I. was. Verdiende hij echter om er op die manier aan te gaan?....... Later in de film wanneer Caleb Nathan dronken heeft gevoerd en hij achter zijn PC gaat zitten en je al die andere.... vrouwen ziet, dacht ik even dat de film een horror wending ging nemen en dat dit echte mensen waren. Haha. Maar dat hoorde er natuurlijk niet echt bij.