Ik vind het eigenlijk een echt goed Bond lied. Heel klassiek, maar daar hou ik wel van. Had prima gepast bij een Bond film van 30 jaar terug, wat alleen maar positief is.
Tomorrowland gezien. Voor de verandering eens een fijne Disney film. Als ze er éénmaal echt zijn word het wel weer behoorlijk cliché en overdreven, maar het verhaal ernaar toe, ongeveer 75 minuten, heeft een prima opbouw. De film kijkt lekker weg en George Clooney speelt echt helemaal niet onaardig, maar datzelfde geld voor de twee kleine dames met wie hij op pad gaat. Een mooie manier om kinderen uit te leggen, voor degene die het goed kunnen volgen, dat je altijd moet blijven dromen en creatief moet blijven. Zo legt Disney in deze film uit dat we altijd moeten werken aan het oplossen van wereldproblemen en dat doet de film goed genoeg. 7/10
Minions Wordt niet zo hoog beoordeeld, maar ik vond hem best cool en moest zo nu en dan toch even lachen.
http://www.nu.nl/film/4133731/damian-lewis-wordt-misschien-nieuwe-james-bond.html Homeland, Band of Brothers, zie hem zeker wel zitten. O en de minder bekende mini serie Soldiers over de ellende in Bosnië, waar die ook erg sterk was.
Fast 7, sorry Recka maar wat een boutfilm. Zo voorspelbaar, neppe explosies/vuur effecten, en een dom eind gevecht tussen statham en diesel. 3/10.