Zit nu naar Unbroken te kijken, van Angelina Jolie. Wat een kutfilm na 45 minuten. Word die nog beter toevallig? Hele tijd van: O ja, doen we jongen mentaliteit. Liggen 28 dagen in zee, o ja, is dat zo? Het komt zo ongeïnteresseerd over en totaal niet overtuigend op moment. Klinkt misschien leuk zo'n film over een Italiaanse sprinttopper, maar laat hem aub links liggen. Tot nu zonde van je tijd en komt soms ook behoorlijk goedkoop over, ook al zien de effecten er wel aardig uit. Geluid is ook goed te doen.
Terminator Genysis Vind het maar verwarrend. Weer een andere timeline etc. Krijg er beetje een Resident Evil gevoel bij. Die films blijven ook maar komen met steeds weer iets nieuws wat ze verzinnen. Actie was vaak ook nep en kwam niet echt geloofwaardig over met al die CGI. Film had verder wel wat humor momentjes wat wel grappig was maar de rest was gewoon middelmatig. 6.5/10
The Martian was gruwelijk! Dikke 8/10. Niet luisteren naar dat gelul hierboven. Gelul (kritiek) over dat Amerika blauw is en China rood is echt reaching voor bullshit
Jurassic World Viel me niets tegen. Prima mee vermaakt....alleen... Spoiler tamme raptors ...really? The woman in black Mjah. Opzich niet slecht. Harry Potter doet zijn ding en dat is allemaal best aardig. De film is alleen traag en tja...schrikgezichten en spoken. Nah. Beetje boring allemaal. The Human Centipede 3 Immens triest, zielig, achterlijk en te slecht voor woorden. Die dude uit deel 1 deed toen nog zijn ding, hij deed wat hij moest doen. In dit deel toont hij aan dat hij voor geen shit kan acteren, wat een zielig excuus voor acteerwerk. Verschrikkelijk slechte film gewoon en het toont aan dat die hele maker achter de films Tom Six zeer weinig voorstelt. Blijf het ook allemaal echt ziek vinden dat je met dit soort shit komt. Ik zal niet ontkennen dat ik het allemaal kijk, puur om te zien of het allemaal zo shockerend is, maar hoe de hel kom je erop?
Zoals ik zei, benieuwd of het echt zo shockerend was. Ik heb absoluut iets met films die een disturbing sfeertje hebben en echt iets waarvan je denkt... WTF. Maar dit is gewoon achterlijk en slaat nergens meer op.
Tijd geleden al gezien maar zo schokkend is die niet. A Serbian Film staat altijd nog op 1 bij mij voor sick shit. Komen die Human Centipede delen niet bij in de buurt.
Mee eens man. Die was echt erg. Salo schijnt ook te ziek voor woorden te zijn. Van de Human Centipede films is 2 het ergste qua hoe smerig bepaalde scènes zijn.
Vond persoonlijk martyrs een behoorlijk heftige horrorfilm,werd er echt naar van. Andere filmtip is afflicted. Found footage horrorfilm. Vond em erg gaaf!