No sarcasm? Zitten aardig wat characters in. Hell, geloof zelfs meer als in Age of Ultron. Black Panther, Spiderman. Trailer ziet er geweldig uit. "He's my friend ..." "... so was I" Zal raar zijn om te zien als ze elkaar de hersenpan inbeuken.
Straight Outta Compton Echt een dikke 8.5 jonge! Prachtige film. Zit echt ijzersterk in elkaar. Ik wist al wat er allemaal zou gaan gebeuren, maar dat maakte het niet minder indrukwekkend. Het verhaal van N.W.A. werd goed in kaart gebracht en het was toch wel een heerlijke flashback zo nu en dan om die geweldige nummers tussendoor te horen.
Hoezo april dan? Cap is pas in mei Trailer ziet er prima uit, wederom een Marvel topper zo te zien. Hoe is die Ant-Man eigenlijk? Het kijken waard?
Ik zou zweren dat het April was. Maargoed, Mei is ook prima. Ant-Man is tof. Vol humor, en prima geacteerd.
Ant-Man was echt gaaaap. Vind ik persoonlijk één van de mindere MCU films. Nieuwe Cap komt 28 april in NL uit. Is vaak bij de Marvel films dat ze in de V.S. één of anderhalve week later uitkomen. Is al zo sinds Iron Man.
Jongens, ik heb nog nooit een Marvel film gezien (naast Batman heb ik in principe niet zoveel met superheld films), maar ik wil het wel eens proberen. Maar zit er iets van een volgorde of verband tussen die shitload aan Marvel films? Moet je eerdere films zien om nu bovenstaande CA film te kijken bijvoorbeeld? Ik zie meerdere figuren namelijk terugkomen in de bovenstaande trailer van Captain America.