Wel zwaar oneens met hem. Doomsday is nooit een toffe villain geweest (gewoon een brute kracht, waar later in de comics Superman er opeens 100 van killed). Ik vind de keuze voor Doomsday daarom als reden om samen te werken wel prima, alleen het design van hem is gewoon slecht (beetje een combi van Incredible Hulk's Abomination met een LOTR Cave Troll. Hij had meer spikes moeten hebben. Daarnaast vond hij dat Tim Burton het goed heeft gedaan met Batman, dus nee.
Denk niet dat dit z'n final form is. En waarom mist iedereen die Parademons van Dark Seid in hun reacties.
Ongetwijfeld zijn final form, want die gaat gewoon binnen 30 min van het eind dood. En die Parademons, tja het is in een soort dream sequence. Geen idee wat ik ermee aan moet, maar toch al overduidelijk dat Darkseid de villain wordt in JL dus niet echt boeiend.
Ik krijg wel het idee dat jij DC boven Marvel verkiest Heb het idee dat deze film echt te kort gaat zijn. Je hebt het conflict tussen Superman en Batman. Vervolgens komt Doomsday nog voorbij ... noem het maar op. Ben benieuwd ... gun DC hun succes. Hoe meer stripboek movies er komen hoe beter.
Je bedoelt die scene Spoiler dat Batman en Superman gewoon vriendschappelijk met elkaar omgaan? wat de andere trailers tot nu toe niet hadden getoond?
Ja het was absoluut te verwachten inderdaad, maar toch was het absoluut beter geweest als ze mensen gewoon in de waan hadden gelaten. Ik vind de trailer wel aight verder, Affleck ziet er eigenlijk best badass uit als Batman en lijkt ook een goede Bruce Wayne te worden. Die jongere acteur, naam even kwijt..wat een verschrikking in die trailers zeg. Das dan weer jammer.
Vreselijk gecast. Heb liever een oudere, Walter White/Frank Underwood like Luthor dan zo'n gare wijsneus.