Wat een lam excuus zeg. Als je een goede film wil maken wil je toch ook juist goede acteurs. Trouwens Ewan McGregor, Nathalie Portman en Samuel L Jackson spelen er toch ook in?
Hoe bekend waren toen The Phantom Menace uitkwam? Afgezien van Samuel L. Jackson dan. Maargoed, die had een kleine rol in deel 1.
Valt mee, SW episode 2 kwam uit in 2002. Zelfde jaar waarin hij in Catch me if you can en Gangs of New York speelde.
Oh ja. Zat aan 1999 te denken om een of andere reden lol. Denk ook dat DiCaprio dan ook al iets te oud was voor die rol. Was toen toch al eind 20 en begin 30 met de laatste film.
Ik ga helemaal niets meer kijken van de film. Nu eerst maar eens zien wanneer we erheen gaan. Zou me niks verbazen als je niet eens kaartjes kan krijgen voor de avondvoorstellingen de eerste twee weken of meer. Over X-Men gesproken. Nog altijd geen enkele gezien en ik wil daar toch eens mee beginnen. Moet ik ze gewoon allemaal kijken of zijn er een paar echt kutte bij?
Geen idee waarom, maar vind dit er dan weer niet erg boeiend uit zien. Al heeft dat volgens mij te maken met het feit dat ik wel een beetje klaar ben met Fox' X-Men..
Omdat die Hayden Christensen zo ontstellend slecht heeft geacteerd dat je naar kwaliteit smacht in je fantasy naar een remake of zo. DiCaprio levert bijna altijd topkwaliteit. Daarom willen mensen dat.