Bizar dat mensen het acteerwerk van Hayden Christensen serieus aan het verdedigen zijn. Dat had ik niet verwacht. Slecht excuus voor acteerwerk eerlijk gezegd. Hij is niet de enige reden dat de films best wel kut zijn, maar wel voor een groot deel.
Precies, de wereld zit vol smakeloze idioten. Mensen met smaak en verstand van zaken zijn juist de uitzondering en dus bizar.
The Intern Standaard feel good movie met de Niro and Hathaway. Kan dit soort films wel waarderen op sommige dagen. 7/10
Hoe kan ik dit gemist hebben een half jaar geleden lol. Fan theory over de Joker in Suicide Squad. Jason Todd is The Joker. Mind blown. http://www.dorkly.com/post/75333/this-fan-theory-about-jared-letos-joker-is-kind-of-brilliant
Ach de anakin van de originele trilogie werd ook door een enorme flapdrol geacteerd toch? (of ga ik hier ruzie mee krijgen?) Mij boeit t niet zo, overige personages zijn interessanter
Ja en onzin nu The Death of the Family en Red Hood zijn aangekondigd als plot voor stand alone Batman film
Gisteren twee films gekeken. Eerst It Follows. Creepy fucker van een film. Aparte sfeer. Best ok. Daarna dacht ik mezelf even op te vrolijken met The Ridiculous 6. Zoals de titel terecht aangeef, een belachelijke film. Ik heb niet 1 keer een glimlach op mijn gezicht gehad. Meestal kan ik flauwe grappen van Sandler wel apprecieren. Deze keer niet. Hij speelt zelf ook super serieus. Dat maakt het alleen maar idioter. Echt geen reet aan. En Nick Nolte wil ik nooit meer in een film zien. Het doet mij gewoon fysiek pijn om die man te horen praten. What the fuck is er met hem aan de hand? Ga naar een dokter!
Inside Out Leuke animatiefilm. Op een grappige manier uitgebeeld wat er in het hoofd van mensen afspeelt. Ik vond het wel leuk gedaan 9/10
Ik vind het de mooiste qua diepgang animatiefilm aller tijden. De scriptschrijver verdiend een Oscar. Na de film ging ik bij mijzelf te rade welke core memories ik heb en welke mij maken. Inclusief welke memories mogelijk verloren zijn gegaan. Prachtig gedaan.
Inside out gisteren gezien Prachtige film met een prachtige boodschap. Erg accuraat ook, pfoe. Een van de weinige films die mij zo emotioneel kon grijpen. Perfecte mix van Joy en Sadness. 10/10
Klopt, Joy en Sadness was wel mooi om te zien. Emotioneel ook inderdaad, vooral dat moment Spoiler Toen die olifant van het raketwagentje afsprong, zodat Joy de top van de berg kon halen
Net The Night Before gekeken. Heb best een aantal keren hardop gelachen. Niks bijzonders. Grappige kerstfilm.