Inderdaad, denk ik dat ik de hype bij mij misschien ook wat moet minderen. Als je flink hoge verwachtingen hebt gaat die misschien dik tegenvallen. Gewoon met lage verwachtingen erheen gaan. Maar of dat gaat lukken..
Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe SW film.. Maar overal al uitverkocht voor de komende dagen na release. Dus zal pas in de kerstvakantie worden...
Wahahaha omfg gewoon. Te slecht gewoon, sorry. Dat was @ Hayden's acteerwerk. Heb zelf Tucker and Dale VS Evil gezien. Horror comedy Heel tijdje al zien staan op Netflix en nooit een kans gegeven,dacht dat het kut zou zijn. Onterecht want hij was juist erg leuk. Niet dat ik me nu kapot heb gelachen maar het zat gewoon zeer leuk in elkaar. Zeker als je flink wat horrors hebt gezien, zul je genieten van hoe deze film bepaalde aspecten heerlijk belachelijk maakt.
In een "viral" website word dus duidelijk dat Will Smith z'n karakter de pijp uit is gegaan tijdens het testen van "Alien" technology. GG. Leuke film voor thuis!
Ja is toch triest. Heb je zo'n episch personage, die in z'n eentje met sigaar erbij al die aliens in hun moeder neukt, en dan ga je dood door het teste van apparatuur.
Iemand wel eens in The Eye in Amsterdam geweest? Ga er in januari The Hateful Eight checken met een paar maten (Panavision).
Zoals ik al eerder zei twijfel ik nog over 3D of 2D. De 3D versie wordt duidelijk gepusht, aangezien op de meeste plekken de 2D versie maar 1 keer per dag draait op een kuttijd. Volgens mij is er ook geen Imax 2D versie buiten de VS. Edit: Fuck it, ik ga donderdag. Zaal was nog half leeg, terwijl woensdag en vrijdag helemaal vol zat. Beste plekken in de zaal.