Dat heb ik dus met Michael Bay. Enige echt goede film van hem is The Rock. Met Warcraft kunnen ze een hoop lore aanboren, dus als de eerste film en beetje slaagt, dan volgen er zeker meer. Deze film gaat zich afspelen rond Warcraft I als ik het goed begrepen heb. World of Warcraft speelt zich echt jaren later in de lore af en is na de uitbreiding Wrath of the Lich King echt onderuit gegaan. Wees gerust, zover gaan ze het niet halen met films.
Die nieuwe Michael Bay film dan; 13 hours nogwat. Bij het zien van die trailer kotste ik al meteen een Amerikaanse vlag uit.
Michael Bay is dan ook het prototype Amerikaanse regisseur. Arrogantie ten top en zelden maakt die iets moois. The Rock uit 1996 is gewoon een classic, zijn enige in 20 jaar.
Ik vond The Island en Armageddon ook tof. Trouwens de eerste transformers film was ook erg goed. Daarna werd het uitgemolken.. but still
Pain & Gain is wel echt een heerlijke film. Ik kan die echt elke maand wel opzetten en blijft nog steeds grappig.
Aanvulling: Hij denkt dat die grappig is. Lone Survivor vond ik een goede film, maar haat de rol van Wahlberg waardoor ik de film eigenlijk niet meer wil zien.