1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Maakt toch geen moer uit wat andere van een film vinden? Van sommige reviews worden m'n ballen driehoekjes ... echt.

    DC = DC. Marvel = Marvel. Lekker laten zo. Bepaal zelf wel of ik BvS vet vond.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Rampage vindt dit leuk.
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik schat zomaar in dat Graveheart best een objectief oordeel kan vellen over de film :)

    En voor het overige moet je em gewoon even in de soda hangen:
    [​IMG]
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Liever niet man. Heb vaak een snee op m'n zak ...
     
    L.A. vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Reign Over Me

    Wat een film zeg, damn... Ja, Adam Sandler speelt erin en 9/10 films waar hij in speelt zijn ruk, maar Reign Over Me en Punch, Drunk Love zijn pareltjes in zijn oeuvre. Paar keer zitten huilen van het lachen en van verdriet. Geweldige gebruik van videogames als symboliek in deze film ook met Shadow of the Colossus. Don Cheadle was ook baas. Lange tijd geleden dat ik zo ontdaan was van een film. Ga er verder ook niks over spoilen qua verhaal. Staat op Netflix, go watch that shit!

    8.5/10
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Amen brotha, amen. Sandler is niet alleen maar de Amerikaanse komiek in onderbroeken lol films. ;-)
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    The Revenant - WTF!? 9/10 sowieso, maar die beelden, het acteerwerk, het verhaal, de uitwerking en de beruchte scene met de beer. Absoluut adembenemend meesterwerk! :eek:
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ahh dus de moeite van het kijken waard?
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, maar het eerste uur moet je even niets eten. ;)
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind het wel jammer dat Leo dan een Oscar pakt met deze film. Ik vond the Revenant niet zo bijzonder. Prachtige shots, maar verder was het verhaal dunnetjes. Leo en Hardy waren wel baas, maar voor mij niet meer dan een 7,5.
     
    AnubisNefer en Xandorra vinden dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Hardy zoals altijd, amper te verstaan die gast.

    Vind het persoonlijk ook een visueel genot, maar inhoudelijk niet zo....

    Mbt DiCaprio, vind het wel verdiend. Het is natuurlijk ook een opsomming van. En vergeet niet dat de omstandigheden heden van het filmen van The Revenant niet bepaald 'a walk in the park' was.

    Oscar is verdiend. Klaar. Punt. Uit. ;-)
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou jongens, Batman v Superman...

    Spoilerfree: Voor mij is deze film een dikke 8 (kan nog bijgeschaafd worden als ik het de 2e keer zie, TDKR vond ik 2e keer ook minder). Maar ik snap de kritieken.. Er is ook zoveel fanservice in die film, allerlei lines, shots, easter eggs, verwijzingen die de film echt tof maken als je de mythos kent. Maar als je gewoon gaat om Batman vs Superman te zien doet dat je allemaal niks. Affleck als Batman is trouwens echt geslaagd. Zeer goede keuze. Snyder heeft denk ik niet de balans weten te vinden tussen een echt goede film en een goede comicbook film

    Snyder heeft de fout gemaakt om deze film Batman v Superman te noemen. Beter heette deze film gewoon "Dawn of Justice". Mijn grootste kritiek zijn de motieven waarom die 2 het tegen elkaar gaan opnemen. Lex manipuleert Batman met die cheques met treiteringen en dreigementen en chanteert Supes met het kidnappen van Lois en zn ma. Maar waarom zegt Supes niet direct voor ze beginnen met vechten "Bruce mn ma is gevangen door Lex, hij wilt dat we vechten" of iets. En dan begint het gevecht ineens.. Ook heeft de tweede trailer echt teveel weggegeven. Nu ik de film heb gezien weet ik dat er niet meer achter zit.

    Voor de fans is het denk ik wel erg tof dat er cameos in zitten van Cyborg, Flash, Wonderwoman en Aquaman. Ik werd helemaal gek dat ik Flash in Bruce zn "droom" of visie zag. Voor mij een geslaagde film met de nodige kritiek
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2016
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In Legend doet Hardy zijn dubbelrol ook veel beter dan die enkele in The Revenant. Hij had hem imo beter voor Legend moet krijgen. Imo de beste film met Hardy.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Star Wars blijft een genot. Prima film, tijd vloog voorbij. In de bios was het meer overweldigend, maar nu is het nog strak! De Easter Trooper viel nu wel meer op hehe.

    Nog even wachten op m'n blu-Ray.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Die van mij staat ook in de pre-order. Ben erg benieuwd.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik kan me hier helemaal bij aansluiten. :)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is ook een kwestie van concurrentie. Ik vond Fassbender als Jobs goed, maar beter dan die emotie die van DiCaprio's gezicht afspat? Nee. Matt Damon in the Martian? Hell no. Zo valt een voor een de concurrentie af.

    Ja! Wat een aangename verrassing om Star Wars in het vliegtuig tegen te komen. _O_ Ik vond hem deze keer stukken beter. De kritiek over het gehaaste en saaie plot in de tweede helft deed me weinig nu. Ditmaal genoot ik vooral van de fantastische cast en die geweldige scènes zoals het vluchten van Jakku met de Falcon. _O_
    En +1 rondom die easter egg! Ik had hetzelfde :p
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gisteren ook gelijk weer gekeken. Het is ook meer blijheid dat ze het niet verkloot hebben dan dat het echt een hele goede film is imo. En dat is prima.
    Dezelfde kritiek puntjes die ik eerst had had ik nu nog steeds. Vooral over Starkiller base. Maar overal is het gewoon echt Star Wars film die past in deze tijd. Dus ik vind het wel goed.
     
    Zeepsop vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alleen bugt het me toch dat het niet zo geweldig was als ik hoopte. Film wordt zo hard afgekraakt nu. Denk dat mensen voornamelijk onbewust bezig zijn het met Marvel te vergelijken
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mensen hebben een bepaald verwachtingspatroon voor dit type films. Als er dan iets niet gebeurd (wat hun wel hadden willen zien) is het automatisch al een kak-film. Veel reviewers vergeten ook gewoon PLEZIER te hebben tijdens het kijken van zo'n film, helaas.
     

Deel Deze Pagina