Wauw wat een cheesy rommel die Rogue One... Zonde dat Star Wars nu helemaal uitgemolken gaat worden net als al die Marvel meuk.
Uitgemolken ... hoe? De main-saga zal 9 films gaan bevatten. Ome George had oorspronkelijk 12 films in gedachte en was zelfs al aan deel 7 begonnen voordat Disney het overnam. En hoe kan je Marvel uitmelken als je telkens een film maakt over een andere held? Ga eerst in december dit jaar is naar de film voordat je de film al afzeikt.
Jaehh het is vet, maar toch kriebelt er wat. Deze uitmelk shit. Dat Marvel e.d. niet echt uitmelken is I agree, maar dit..ja ok Lucas heeft episodes bedacht maar om nou al deze spinoffs eruit te poepen...mwah. Nog ff paar scenes met Darth Vader erinpoepen en iedereen heeft weer de zaal ondergejizzed. ALLES VOOR DIE VIEWS KIL
Sure. Ben ik ook met je eens Het is ook uitmelken van een franchise. Maar als Disney ervoor kan zorgen dat er constant kwaliteit geleverd word boeit het me werkelijk geen moer hoeveel films er komen. Ik heb altijd al willen zien hoe die plannen gejat worden. Man ... het idee dat Darth Vader misschien in dit deel voorbij komt. Ook al zes-honderd-een-en-twintig jaar geleden. We gaan het meemaken. De trailer zag er goed uit. Het is Star-Wars ... maar ook weer niet
Ik vond Iron Man 1 nog wel leuk en Avengers 1 was ook nog wel een toffe bios ervaring. Buiten dat vind ik Marvel behoorlijk uitgemolken ja, 3 Iron Mans, 3 Captain America's, 2 Thor's. (En alles wat ik vergeet) En dan is Avengers deel 3 ook nog in twee delen opgesplitst zodat er nog extra PO€N gemaakt kan worden daarop. En dat allemaal in ongeveer 10 jaar tijd.. (Misschien ben ik wel een beetje een zeikerd ja ) Deadpool moet ik nog zien trouwens, die ziet er ook wel verfrissend uit.. Mede door de black comedy die erin zit.
Dat is waar, maar ik vond het bij vlagen echt te veel op elkaar lijken. Zoveel dat het storend werd. Je kan veel zeggen over part I t/m III, maar die hadden tenminste wel een origineel verhaal.
Ben er al een jaar of 5 klaar mee. Doet me echt helemaal niks meer die superhelden shit. Guardians of the Galaxy werd wel erg tof gevonden door iedereen so I gave that one a try, maar ook daar ben ik heerlijk bij in slaap gevallen.
Nope. Zeker nu DC pas echt gaat beginnen en ik het meest interessante vind. Marvel ben ik wel een beetje klaar mee. Zoals een Ant Man etc is echt gewoon teveel van het goede. Captain America daarentegen vind ik wel tof en is eigenlijk de enige.