Helaas zijn er momenteel voor deze film re-shoots gaande vanwege de slechte ontvangst van Batman vs Superman. Ze willen de film wat luchtiger maken. Erg jammer.
Batman vs Superman was hard. Affleck is toffer dan Bale. Eindgevecht was epic. Fuck the flaws, genoten heerlijke bios film!
Batman Vs Superman: De uitvoering is top, maar het plot is nét te veel voor de filmduur, waardoor eigenlijk alles net te weinig aandacht krijgt om geloofwaardig over te komen. Doomsday hadden ze wat mij betreft er uit kunnen laten zodat ze de rest beter hadden kunnen uitwerken. De openingsscène was écht heel mooi! Dike ++ voor Ben Affleck; hij is een uitstekende Batman. Hij zet zijn character goed neer, anders dan gebruikelijk, en ik geloof hem meteen als buffed-up billionaire (meer dan Michael Keaton of George Clooney for sure). Plus, hij is gewoon cool. Zo simpel als dat.
Er zitten gewoon teveel verhaallijnen in. Man of Steel 2, Dark Knight Returns, Lex Luthor origin, nog wat avonturen van Lois lane, Doomsday en dan ook nog Dawn of Justice.
Ja en de laatste van Zimmer voor dit genre. Hij stopt met dit genre, wil andere dingen doen. Blij toe, want hij doet de OST ook van Dunkirk, met de regie van Nolan. Kan niet wachten op een eerste trailer van die film.
The 5th Wave Begon wel redelijk oke. Maar daarna werd het snel zo typische young adult/Hunger Games/Twilight film. Einde was ook super open omdat er waarschijnlijk tig boeken zijn die allemaal verfilmd moeten worden.
Ben ook benieuwd naar de Extended versie, wellicht komt het dan allemaal wat minder vol en rommelig over.
Batman bin Suparman Gelukkig ben ik praktisch alles vergeten, want kan precies niks boeiend vertellen. Wat een lachwekkende kut film. Batman gives none fuck about anything, Superman is hersendood, Lex is dan nog wel oke soort van en de rest is gewoon pure crap. Flasbbacks die niks toevoegen, domme teasers naar Justice League, onnodig slowmotion, om over het dialoog maar nog niet te beginnen. Nee.