De DC Universe had gewoon hetzelfde als Marvel moeten doen. Eerst de "core" characters introduceren voordat je alles in één film wil flikkeren. Ik heb nu meerdere mensen gehoord die glad geen idee hadden wie Wonder-Woman (of alle andere cameo's in BvS) was. Het is een visueel spektakel maar komt gewoon te kort. Van de 14 Marvel films heb je wel meer dan 4 films die echt goed zijn. Maargoed, dat is jou mening
Wel eens dat DC het niet helemaal goed aanpakt, maar zeg nu eerlijk: De entree van Wonder Woman was wel epic met die muziek.
Ja en dan had je fanboys zoals jij weer gehoord "ze doen DC na"... Nee ze moeten niks. Deze koppel film werkte misschien niet echt en de JLA film komt te snel. Maar ze hoeven niet per se iedereen eerst te introduceren met een eigen film. Heeft Marvel nu toch ook niet gedaan met Black Panther en Spidey? En als je WW niet kent ben je gewoon een poozer (wie snapt deze?)
... fanboy? Nee hoor. Ik hou van leuke/vermakelijke films. Kan er ook niks aan doen dat Batman vs Superman ontzettend schijt is. Of de Green-Lantern zo ruk is ... of de Green-Hornet ruk is ... of Man of Steel teleurstellend is? Batman Begins, The Dark Knight waren geweldig overigens. Dat is ook DC Dus fanboy? Nee. Jij wel? Althans, daar lijkt het op. Succes van Marvel steekt aardig? Poozer? *zucht* Zegt genoeg. Kilowog En ik geloof dat je nu 5 Spider-Man films hebt trouwens .. dus een introductie is niet echt nodig voor dat karakter? Black-Panther werd geïntroduceerd in Civil War. De solo film van Black-Panther zal meer uitleg geven over het karakter en waar deze vandaan komt. In dit geval had DC van mij met alle liefde "Marvel na mogen doen". Misschien hadden ze dan nu wel een superhero-film die er toe deed i.p.v de huidige meuk. Man of Steel en Batman vs Superman zijn verschrikkelijk over de top. Visueel geweld wat een poging doet om het vreselijke verhaal (en de langdradige momenten) te verbloemen. Dus @UpInSmoke0611 ... haal die Batman tussen je billen vandaan en ontspan. DC heeft nu eenmaal wat minder geslaagde films dan Marvel. Kan ik weinig aan doen. Neemt niet weg dat ik geen enkele film van DC kijk overigens. Green Lantern : Director's Cut is een verbetering ... maar ook niet alles. Ayway; Captain America : Civil War a.k.a Avengers : Civil War Wederom een strak vervolg op Avengers : Age of Ultron en een goede start van phase 3 in de MCU. Ik denk alleen dat ik deze net onder Winter Soldier zet. Al met al een prima film! 8/10 Spoiler Welkom thuis Spider-Man
Misschien dat de MCU in zijn geheel beter opgebouwd is dan die van DC (alhoewel het pas twee films zijn..), maar al die films lijken op elkaar. Ik heb echt niet de drang om Civil War nog eens te kijken (behalve die vliegveld scene dan), maar kan niet wachten op de blu-ray van BvS.
Ben het niet eens over MoS trouwens. BvS, GL mag je afkraken zoveel je wilt. Watchmen wordt niet genoemd? Ik ben niet blij met hoe Warner ermee omgaat hoor en ik vind echt dat ze moeten herschikken. Niet per se a la Marvel en dump Snyder. Het hoeven niet allemaal solo movies te zijn. Maar JLA zonder GL is gewoon raar en wat gaan ze met Aquaman doen? Hem direct erin dumpen? Hij is altijd huiverig om te joinen en bemoeit zich toch liever niet? Maar veel van de Marvel films vind ik ook op elkaar lijken. Avengers 2 is het beste voorbeeld. Was precies Avengers 1. Mijn mening is dat ik maar 4 echt echt goed vond en de rest leuk voor een keertje. (Heb het niet over de Fox films dan hè). En nee het steekt niet, ik ga toch gewoon naar die films en heb ze allemaal op bluray. Civil War nu 2x gezien. Maar dat hele gedoe van "beter zoals Marvel kunnen doen" is gewoon onzin. Het kan anders, alleen niet zoals Warner het nu doet http://www.ew.com/article/2016/05/05/power-rangers-reboot-new-suits-first-look
Aha nog wat boeiends extra's? Vond dat een erg veelbelovende film, maar met de meest slechte villain ever.
Fassbender, misschien wel de eerste acteur die een game film fatsoenlijk weet te maken. Kijk uit naar de eerste trailer.
Het is vaak de studio die daarvoor zorgt hé. De studio's zijn diegene die een bepaald richting opsturen naar de director toe. Er zijn maar weinig regisseurs die carte blanche krijgen. Maar begrijp wat je bedoelt. ;-)
Deze film probeert veel te hard om cool te zijn. Zo'n assassin valt uit de lucht, doet een paar coole moves en kijkt weer heel stoer omhoog. Echter, het is heel gaaf als je het zelf doet op je Xbox, maar om er zo naar te kijken oogt het suf en een beetje 'trying too hard'. En dan die moderne muziek eroverheen, why?
Nice! Heb het boek gelezen en er zitten naar mijn mening wel erg veel 'spoilers' in de trailer. Misschien valt het mee als je niet weet wat er in de scenes precies gebeurd. De boeken van Dan Brown zijn echt fantastisch!