1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Tsk Hybrid, te laat :+

Wat een schijtmuziek hebben ze gebruikt. Lijkt me niks deze film.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    My bad probeerde deze te posten.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    O shit: Civil War gelekt zie ik nu. :lol:

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Michael B. Jordan en Lupita Nyong'o toegevoegd aan de cast van Black Panther, waar Martin Freeman en Andy Serkis al bij zaten (en Chadwick Boseman ofc).

Marvel's casting is zo bizar goed, wow (kijk ook naar Dr Strange). Jammer dat DC wat dat betreft echt achterblijft (ik vind alleen de Batman related cast goed met Affleck, Irons en nu ook Simmons).

Fiasco vindt dit leuk.
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    OH YES MICHAEL B JORDAN MET COOGLER. HYPE IS UNREAL.

Tweede Human Tourch uit Fantastic Four naar Marvel, hahaha.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    10 Cloverfield Lane

Leip.

7/10

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Suicide Squad doesn’t open until Aug. 5, but Margot Robbie’s Harley Quinn has already landed her own spin-off.

EW has confirmed that DC Entertainment and Warner Bros. are considering a spin-off movie featuring Robbie’s baseball bat-wielding villain — to be produced by Robbie herself.

Plot and character details are being kept tightly under wraps, but the untitled spin-off wouldn’t focus on Quinn alone. Instead, Robbie would star alongside multiple female DC villains and heroes. Warner Bros. declined to comment.

According to a source, it was Robbie who actually launched the project. After working on David Ayer’s upcoming Suicide Squadmovie, the actress became fascinated by DC Comics’ pantheon of female characters, recruiting a female writer to help develop the project for Warner Bros."

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    BIRDS OF PREY, GOTHAM CITY SIRENS, DO IT

Laatst bewerkt: 16 mei 2016
  12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Creed
    Echt heel gaaf! Het is een heel integer eerbetoon aan Rocky, maar op uitstekende wijze vertaald naar deze tijd. Het verhaal is tof, Stallone is tof, hele gave single-take actie scènes, uitstekende film!

Modder-Eter, Taab en Fiasco vinden dit leuk.
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gods of Egypt. Die shit heb ik na 20 min lekker uitgezet. Pure zooi.

Xandorra vindt dit leuk.
  14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zag 'm al staan. Eigenwijs als dat ik ben, ga ik 'm wel een kans geven.
    Kleine kans, dat wel.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Haha same, ik weet dat hij helemaal kut is, maar fuck het. Toch kijken. Toch boos worden. Toch anderhalf uur van mijn leven weggooien die ik ook mijn zoon had kunnen doorbrengen en hem leren fietsen of zo.

L.A. vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Toegeven dat er wel eens een bug in de opvoeding zit vind ik best knap. :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gods Egypt gezien. Ik ga mee met @Hybrid , maar heb hem wel uitgekeken. Ergste vond ik veel acteerwerk, maar nog meer die moeras scene. Je ziet gewoon overduidelijk wanneer de CGI eindigt en het decor begint. En die decors zijn ook nog eens nep, alsof ze uit Julianatoren komen. :lol: Cijfer: 3/10

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    X-Men : Apocalyps

Ben vannacht naar de film geweest, en hieronder mijn review.
    Let op, niet lezen als je geen spoilers wil.

Ik ben als fan tevreden met de film an sich. Genoeg bekende mutanten, genoeg visueel plezier, en fucking Apocalyps.
    Uitermate sterk acteerwerk van McAvoy, Fassbender en Turner. Bijzonder teleurstellend van Lawrence.

Mystique komt bijzonder emotieloos en ongeloofwaardig over, en komt in mijn ogen deze film totaal niet uit de verf.
    Ook jammer dat de film een soort-van Mystique focus had. Had zelf liever gezien dat Cyclops zijn rol van leider oppakte.

De opbouw van het verhaal is prima, en de uitleg over onze boze vriend Apocalyps is dat ook. Word al snel duidelijk wat hij kan, wil en vooral gaat doen.

So far, so good. Tempeltje stort in, Apoc is tijdelijk begraven en word een kleine 5600 jaar later per ongeluk wakker.
    Thanks nog daarvoor Moira. Goed gedaan, kut.
    Hij vind een jonge Ororo in Cairo, raakt een televisie aan (??) en spreekt ineens compleet Engels, en kan alles zien wat er sinds de uitvinding van de TV is gebeurd.
    Knap. Maarja, mutant enzo. Het zal.

De 4 Horsemen worden gerekruteerd en hun powers worden geboost. Apoc is onder de indruk van Ororo, Psylock (arch)Angel en Magneto, kennelijk.
    Als hij toch kan voelen dat iemand krachtig is, waarom dan niet direct voor Prof. X of Jean Grey gaan? Kennelijk was Prof. X in een vorige versie van het script wel een Horsemen geweest.
    Maar ja, was dat gebeurt, was de boel wel snel klaar natuurlijk.

Goed, de eindscene. Holy fuck. Wat een drama. Echt. Ga weg. Fucking Apocalyps gek. Fucking Apocalyps.
    En die word ff om zeep geholpen (????) door een stel tieners die hun krachten niet eens fatsoenlijk onder controle hebben?
    Nou ja, door een Jean Grey die even compleet Omega/Phoenix gaat. Er word in de hele film 1 keer gehint dat Grey erg krachtig zou zijn.
    0,0 referentie aan vuur of wat dan ook. En dan zegt Prof X. 1 keer 'let your powers go' en ze gaat helemaal van het padje los op Apoc.
    Nee dank je.

Ik vond in de eerste 3 kwart van de film Apocalyps een baddass. Maar in de laatste 30 minuten word dat knap om zeep geholpen imo.
    Apoc is 1 van de allerkrachtigste mutanten die er is, en had niet zo makkelijk verslagen moeten en kunnen worden imo.
    De main bad-guy uit de comics / tekenfilm, en dan is het na 2,5 uur echt wel klaar met hem. De fuck.

Zoals ik al zei, als fan van superhelden, en superbadguys, ben ik tevreden.
    Had de film meer potentie? Oh fuck yeah. Maar dan had je een film van 3 tot 4 uur gehad, en had je een badguy die semi-onverslaanbaar was.
    Waar de fuck was Gambit trouwens? Die had ik echt wel verwacht, minstens een cameo.
    Hallo Weapon-X trouwens, dikke scene. Aftercredit had te maken met het bloed van Wolfje / Weapon-X, en de jongeman naast me had het over een kloon van Wolverine.
    Kennelijk moet ik nog even de comics induiken.

TL ; DR : Toffe film, met hier en daar in mijn ogen wat foutjes. Enjoy.

Laatst bewerkt: 19 mei 2016
    UpInSmoke0611 en Rampage vinden dit leuk.
  19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Mogen we wel je punt weten? :p Ben wel benieuwd wat je ervan vond zonder spoilers. Ga hem a.s. zaterdag kijken.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Toffe film met een paar aanmerkingen.

Deel Deze Pagina