1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Deze man.... Deze man. ;-)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Wat nou jonge. Die film is zo fucking badass.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    This guy fucks.

Reckuuza vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Je leest het verkeerd reck.

;-) top gun is idd vet.

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    London has Fallen

Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerste 23 minuten vond ik wel aardig. Daarna ging alles leip en nergens meer over. 8)

7. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb Warcraft gezien en ik moet toch zeggen dat ik enorm genoten heb van de film, maar ik had wel het idee dat dit meer een film is voor de fans want als je nooit wat van Warcraft hebt gezien qua lore dan snap je er veel minder van waarschijnlijk.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik lees net iets dat Rogue One deels overnieuw zou moeten. Iemand die hier iets meer van weet? Kom het nog niet op andere sites tegen en mijn bron is kut. :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt. Wat reshoots. De bazen bovenin zijn niet helemaal tevreden over de first cut. Niet iets heel vreemds. Gebeurd wel vaker.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Het is overal te lezen tho?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Goed om te weten. Niet veel de hand dus. Eerste trailer zag er wel vet uit, dus toch wel benieuwd naar het eindresultaat. :)

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar niet zo'n grote berg als Warcraft.

De meeste films hebben re-shoots :) Niks om je zorgen over te maken.

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Als iemand Star Wars tegen me zegt heb ik al een orgasme maar fuck wat kijk ik niet uit naar Rogue One.

14. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Heb je Warcraft wel gezien eigenlijk? :+ De critics zijn blijkbaar de enige die heel negatief over de film zijn en de fans en zelfs mensen die helemaal niks van Warcraft weten vonden de film enorm tof.

Laatst bewerkt: 1 jun 2016
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je moet ook inderdaad wel wat van de Lore weten van de series games om iets van de film te snappen. Critics en sommige fans gaan er soms blind in en dan krijg je inderdaad die kritiek.

Zelf kijk ik wel erg uit naar de film en ben ik benieuwd wat ze er van gemaakt hebben. Eerst nog even mensen vinden om mee weg te gaan. Ik denk dat ik juist X Men maar oversla en deze film kies.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Critics zijn wel erg extreem over de film hoor en de recensies slaan totaal nergens op bij de meeste van hun, als voorbeeld op the wrap:

"Warcraft” promises, or threatens, sequels, but then so did “Super Mario Bros.” And come to think of it, if forced to watch either of these video-game movies a second time, I’d probably vote for the plumbers."

Hij gaf het een score 1/5 terwijl hij de CGI film van Dragonball (Evolution) een 4/5 gaf. Ik heb gigantisch genoten van de Warcraft film, de CGI was 1 van de betere imo, het verhaal was gewoon een typisch Warcraft verhaal (het verhaal is dan ook van Warcraft: Orcs & Humans) en de locaties zijn net zoals je ze herkent van World of Warcraft. Het voelde echt aan als een soort van fanservice film. Maar ik zie genoeg mensen die niks van Warcraft weten ook van deze film genieten, het is sowieso geen pure bagger film.

Laatst bewerkt: 1 jun 2016
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Film critics zijn sowieso vaak zure kutjes...

OniRyo vindt dit leuk.
  18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben van plan komend weekend te gaan :)

@Tiberius ... wat zeg je nou?
    Je moet iets van Warcraft WETEN voordat je naar de film gaat? Wut? Onzin. Leuk en aardig ... maar een "fan" zal de film altijd de hemel in prijzen. Je moet een film maken zodat iedereen hem begrijpt. Daarmee trek je (denk ik?) ook meer publiek en al helemaal als de film dan goed aangeschreven word. Lijkt er zwaar op dat er teveel in één film gepropt is. Fan of niet ... hou het simpel zodat een leek het ook begrijpt.

Wat ik nu in de reviews lees (hoe negatief ook) is dat er teveel karakters inzitten die niet echt de tijd krijgen om fatsoenlijk geïntroduceerd te worden. Goed, ik heb Warcraft vaak zat gespeeld maar heb me niet echt bezig gehouden met wie-wie is.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Check de film maar gewoon, ik hoor graag je conclusie dan. ;) Maar fans prijzen niet alles de hemel in hoor, kijk maar wat de masterpieces heeft gedaan van Uwe Boll

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mei
    Films
    27. [​IMG] 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi (Michael Bay, 2016) :: 7.5
    28. [​IMG] London Has Fallen (Babak Najafi, 2016) :: 5.0

Series
    29. [​IMG] Banshee - Seizoen 4 (David Schickler, Jonathan Tropper, 201:cool: :: 7.0

Statistieken
    Totaal 2 films (maandgemiddelde: 3.6) gekeken:
    - Kort (t/m 20 min.): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min.): 0.
    - Lang (meer dan 75 min.): 2.

Totale speelduur: 243 min.
    Aantal films / series herzien: 0.

Best beoordeeld: 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi (7.5, 17de dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: London Has Fallen (5.0).

Media-verdeling
    [​IMG] 3.

Deel Deze Pagina