Hier het origineel waar deze film op gebaseerd is: http://www.dumpert.nl/mediabase/6589211/bcab27ef/korte_horror_film.html
<insert random DC kut film comment hier> DC moet hun shit echt bij elkaar gaan rapen. De drie uur durende versie van Batman v Superman was beter ... maar mijn god, wat een verkrachting soms voor je ogen Maar, Gal Gadott is sowieso een dikke +1
Verdomme, wat blijft die Blu Ray extended van Kingdom of Heaven toch een geweldige film om naar te kijken.
Finding Dory in de bios gezien, was erg vermakelijk! Laatst ook Midnight Special gezien, maar vond het een beetje te zweverig.
Avengers: age of ultron gezien. Kwam hem tegen op netflix en heb er onverwacht met een paar pilsjes goed van genoten
Wat een kut cinematography? Eerste drie waren voor mij top notch, ja ook Ultimatum. Camera shake heeft wat weg van Ultimatum, maar voelt mij in deze stukjes super cheap aan.... Die thumbnails ook hahahahahah
Haha hij kijkt echt alsof hij moet racen om de wc te halen. Mja toch blijf ik fan van de bourne films.