1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja. Gezien. Visueel spektakel, dat sowieso. Zeker niet zo slecht als de critics doen laten blijken. Echter heb ik altijd al wel een soft-spot gehad voor Warcraft. Moest even inkomen kwa karakters :+

@Hybrid ... ja.

De film is ... mwa... kan veel beter. Snap bepaalde dingen niet helemaal. Blijf erbij dat elk belangrijk DC karakter zijn introductie nodig had. Zo zonde dat alles dan in 1 film gepropt word.

Joker. Wasted. Zit er nog geen 5 minuten in denk ik? Enchantress ... vet karakter. Leuke scenes. Dom einde. De "cameo" van Batman/Bruce Wayne die direct weer refereert aan Justice League.
    Erg onsamenhangende film. Zo erg als de reviews doen blijken is het niet ... maar t'is geen hoogvlieger.

Laatst bewerkt: 5 aug 2016
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Maar wel prima vermaak ;)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit waren geen bad guys.

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Eerste helft van Suicide Squad was echt tof, daarna wordt die jammer genoeg een heel stuk minder.

Introducties van de personages waren goed gedaan (vooral Will Smith en Margot Robbie), maar die Enchantress was echt super slecht als villain. Had gehoopt dat ze iets nieuws zouden verzinnen, maar dit werd weer gewoon een gevecht tegen veel zwakkere 'clones' en dan een random eindgevecht. Beetje zoals Avengers 2, maar dan zonder krachten van de helden.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Eigenlijk wel, bad guys, neergezet als heros. Dat werkte wel erg goed. Vooral de barscene was even een goede break van alle actie

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo waren het dan bad guys? Eerder een stel mensen die eindelijk de kans hadden lm wat nuttigs te doen.

Zat geen schijntje evil in. En waarom
    schoot Deadshot Waller niet gewoon snel door d'r kop?

Enchantress en die lachwekkende broer: slechtste villain ooit trouwens, niet normaal. Dan lijken een paar marvel misfits nog tof.

En stop alsjeblieft met clone enemies. Zeker als ze lijken op Odd. Jesus.

Heb me echt wel vermaakt hoor, maar had er gewoon meer van verwacht. En dan lees je dat er weer heel veel gecut is... Fucking WB, faalstudio.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Het zijn allemaal criminelen? Heb het over de karakters.. niet over hoe ze in de film waren

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Op comic gebied is er toch wel een verschil tussen bad guy en crimineel. Ze hadden gewoon teveel een geweten vind ik.

En Killer Croc mag wel even de gym in haha.

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vond Suicide Squad een hele slechte film met hele toffe charachters en een aantal hele toffe scenes.

Wat the fuck was die Enchantress nou gek aan het dansen de hele tijd met die bliksem schichten. De hele fucking film lang. Er was helemaal geen opbouw. Maak een vervolg met een toffer verhaal en minder dialoog voor Willy en het komt wel goed.

Joker mist wat mij betreft charisma. Hij is nu gewoon een super creepy dude. Hardcore gestoorde seriemoordenaar. Seriously fucked up, maar niet leuk.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Joker was een beetje een mix van Jack Sparrow en Heath Ledger gemixt met wannabe gangsta. Ik voelde 'm niet.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    The Hateful Eight

Weer een mooie film. Heerlijk hoe een film zowat op een enkele plek zich kan afspelen en niet vervelen bij Tarantino films. Heb weer genoten :)

7.5/10

en

Me Before You

Tering hé. Dacht naar een film te kijken met verlamming als thema net als Intouchables. Nou, dat was het dus echt niet. Kreeg een gore kut chick flick die amper ergens over ging en puur gericht is op emotionele vrouwenzooi. }:]

Dany en die andere chick (Jenna Coleman)

waren wel leuk om naar te kijken en die 2 scenes waarin het leven met een verlamming in de spotlight kwam ook wel.

5/10

Laatst bewerkt: 7 aug 2016
  12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Batman v Superman: Ultimate Edition

Wat een bullshit dit. Er zijn zoveel plotpoints eruit geknipt. Echt heel dom. Voortaan gewoon de volledige versie uitbrengen en niet incl de DLC later op blu ray

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er zijn gewoon zoveel kleine dingen beter in de UC. Vooral voor Superman.
    En het zijn ook soms maar 2 regels ofzo. Of 10 seconden extra scenes. Maar het voegt veel meer toe.
    Fixed zeker niet de hele film. Dat gaat veel dieper. Maar het maakt sommige dingen een stuk logischer.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar de motivatie van Superman om Batman te stoppen is er gewoon uitgehaald. Dat Batman "bepaalt" wie er in de gevangenis dood gaat door hem te branden. In de normale film was het maar een grote vraagteken. Ook dat die vrouw heeft gelogen omdat KG beast haar had bedreigd in opdracht van Lex is eruit geknipt. En zo waren er nog meer stukken uit

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Of de reden waarom Superman niet de bom zag. En dat je hem nu zag helpen na de ontploffing. Waar die in de TC cut gewoon opeens weg was. Wat totaal niet Superman is. Of het einde over Arkham. Heel bizar idd.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond ook Suicide Squad gezien.
    Best vermakelijke film, maar niet perfect. Vond introductie wat rommelig. Ook best lastig met een flinke (voor velen onbekende) cast. Tegen het einde werd het wat cliché.
    Iedereen, ook van de commando's, keek toe hoe Quinn rustig naar de helikopter springt en aan het touw bungelt. Geen commando die dan ook ondertussen even wat kogels had proberen af te vuren...?
    Mega evil die armies kan maken. Wat knokken en dan stopt het met de armies en lopen ze zo naar binnen. Beetje verder knokken, bom eronder en de broer is weg.
    Meest suffe vond ik dan nog wel het tasje met explosieven gooien en met 1 shot kaboem. En uiteraard volledig slow-mo, come on.

Maar goed, voor in de bios, zonder al te veel nadenken, best aardig.

Wat ik niet begreep:
    Waller komt met een army plan inclusief de heks om het slechte te bestrijden, wat er volgens mij nog niet was. De heks vlucht en de squad gaat maar achter haar (en broer) aan. Maar wat hadden ze bestreden als de heks niet was gevlucht en d'r broer niet had gecreëerd?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waller maakt de suicide squad just in case de metahumans iets "evils" doen. Anders had ze alleen het team samengesteld en had ze het team ready mocht er iets gebeuren

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    We hebben een superheldentopic he :-(

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond weer eens Kingdom of Heaven DC op het programma. Eens per jaar is een traditie. :+

Fiasco, L.A. en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zit je bij Yellow? ;-)

@Tiberius

Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina