Holy shit suicide squad. Aangezien ik superman VS best tof vond dacht ik dat deze ook wel te pruimen zou zijn. Maar damn. Wat een bagger. Hoe heeft dit ooit de bios gehaald?
"The galaxy far, far away is inching closer. The “Star Wars” Han Solo spinoff has tapped Emilia Clarke as its female lead. The “Game of Thrones” actress will star opposite Alden Ehrenreich and Donald Glover, who play Solo and fellow smuggler Lando Calrissian, respectively."
Gisteravond/nacht Train to Busan gezien. Koreaanse zombie film en gelijk een van de betere zombie films in tijden. De Koreanen flikken het gewoon weer. Ook de director van Oldboy heeft een nieuwe film genaamd The Handmaiden geloof ik. Schijnt geweldig te zijn, wat natuurlijk eigenlijk niet verrassend is. Hoe dan ook, Train to Busan is een kijkertje!
Net met @Head Ninja , onder het genot van een pizza, de Ultimate Edition van B vs S gezien. Het blijft een commerciële fuck up dat ze die niet gelijk in de bios uitbrachten, maar zou wel een reden voor zijn geweest. UE versie is gewoon goed, maar door al die andere superheldenfilms merk je wel dat je steeds vermoeider raakt van dit genre. Hopen dat het na 2020 een beetje klaar is met dit genre.
Komt ook nog een extended edition volgens @Head Ninja . Zelf vond ik hem ook niet super, maar heb hem wel uitgekeken. Ultimate Edition van Batman vs Superman blijft de beste DC uitvoering imo.
Zooo deze jongen heeft zn Rogue One kaartje al in de pocket voor 14 dec 19:00 ImaX!!! Heb er toch een onwijs veel zin in!
Dan zal het nieuws dat er waarschijnlijk een "teaser" aan vast zit van Episode 8 je helemaal maf maken. Be cool @bulletproof010 Na Rogue One is het weer een jaar wachten. FUCK.
Dat zijn de geruchten The Force Awakens teaser kregen we in november 2014. Jaar voor de actuele release. Toch mooi om voor Rogue One de teaser van Episode 8 te plakken. Allleen was toen de titel van de film al bekend ... dat is nu niet het geval.