Doe ik ook niet, wacht meestal op beter kwaliteit. Deze vond ik via google, maar dat is niet echt verstandig zoeken. Net al weer een klein malware indringertje onder zijn reet naar de digitale hel geschopt.
Klopt, maar zonder subs. Wacht gewoon even op de yify imo (met subs), zal vandaag of morgen wel verschijnen.
Wolf of Wallstreet screener staat ook online, weet iemand hoe de kwaliteit is? Heb geen zin om 3 uur in een bios te zitten namelijk.
Dude, ooit wel eens van Nederlandse ondertiteling sites gehoord? Film gezien en geef die Oscar maar aan Hanks, vooral naar het einde toe.
Short Term 12 Toppertje! Heerlijk feelgood met natuurlijk ook zielige momenten. Buiten dat heerlijk rustgevend met vooral hele mooie beelden. Daarnaast voelt het verhaal en personages heel normaal en realistisch aan. Boeiende thema dat goed uit de verf komt dankzij de acteurs. En dan vooral dankzij Brie Larson die een boeiend personage neerzet + bovendien Brie Larson . 8 Kijken XBW!
Jij moet Hachi: - A Dog's Tale eens zien met o.a. Richard Gere en de acteur die Shang Tsung speelt in Mortal Kombat. Dat is een heerlijke feel good movie, maar ook echt een zware tranentrekker en gebaseerd op een waargebeurd verhaal uit Japan. Film krijgt op IMDB een 8.2 en hieronder vind je de link: http://www.imdb.com/title/tt1028532/?ref_=nv_sr_1 O en Catelyn Stark speelt er ook in, mocht je Game of Thrones ook zien.
Gravity Als een beetje een ruimtevaart-nerd vond ik dit wel tof, hoor. Sodeju! Ook gaaf dat er echt een poging is gedaan om op veel vlakken accuraat te zijn (gegeven dat het weliswaar nog steeds een film is). Normaliter nemen regisseurs zo'n grote korrel zout bij hun wetenschap dat ik er me tomeloos aan erger, hier integendeel!